foto overzetten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik heb een vraag, ik heb Picassa op mijn tablet, ik op mijn PC ben ik foto,s kwijt geraakt en deze staan wel op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto overzetten
Hallo ik heb een vraag, ik heb Picassa op mijn tablet, ik op mijn PC ben ik foto,s kwijt geraakt en deze staan wel op mijn tablet, zijn deze in het geheel over te zetten van mijn iPAD naar mijn PC, ik had er al paar via eMail over gezet maar dat is grote klus, ik hoop dat dat op een manier kan om deze map in een keer over te zetten.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kun je die foto's niet uploaden naar Picasa web album, dan kun je er - met een Google account - van iedere willekeurige pc gewoon bij.
|
|
||||
|
||||
Of dropbox. Of iCloud.
Genoeg opties |
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties, Maar ik snap er niets van, ik wil dus van mijn tabled iPad waar ik Picassa op heb, deze inhoud van Picassa over brengen naar mijn computer, daar ik een virus heb gehad en diversen forto's weg zijn en deze staan wel op mijn tablet in Picassa, van daar deze vraag
|
|
||||
|
||||
Wat bedoel je met Picassa?
De voormalige Picasa App die nu Google Photos heet?
|
|||
|
|||
Klopt deze heb ik op mijn tablet zitten, maar hoe krijg ik deze op mijn PC, want zo gauw je deze opent staan alle foto's er op , hoe kan deze dan expoteren naar de PC
|
|
|||
|
|||
Ju kunt op het pijltje rechtsboven klikken en kiezen voor openen in Safari. Dan opent Safari jouw Picasa website. Dat adres kun je mailen naar je pc' en kun je je foto's downloaden.
|
|
|||
|
|||
Bedankt, maar als ikGoogle Photo open dan krijg een plus en een drie puntjes en verder geen pijltje op het rechtsboven scherm
|
|
|||
|
|||
Dan moet je de app Web Albums aanschaffen:
Web Albums?A Picasa App for iPad and iPhone Maar je kunt ook rechtstreeks naar de Picasawebsite gaan: http://www.picasaweb.google.com en daar inloggen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
foto's van SD overzetten | chrisweij | iPhone algemeen | 3 | 08-04-13 09:30 |
Foto: foto's NA overzetten 1/4 gedraaid. | chingsma | Muziek, foto & video | 1 | 28-03-12 08:05 |
overzetten berichten/foto's | iceangel | Muziek, foto & video | 2 | 07-03-12 10:36 |
foto's overzetten | kiekers | iPad algemeen | 1 | 01-08-11 21:20 |
Foto's overzetten | Thijsm | iTunes | 1 | 02-02-11 11:18 |
|
|