//

Ipad onderbreekt verbinding met Macbook

Ipad onderbreekt verbinding met Macbook discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumgebruikers, Ik ben ten einde raad en hoop dat jullie mij kunnen helpen bij het oplossen van mijn probleem. Ik heb een Macbook Air ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-08-15, 03:34
Mans Mans is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard Ipad onderbreekt verbinding met Macbook

Beste forumgebruikers,

Ik ben ten einde raad en hoop dat jullie mij kunnen helpen bij het oplossen van mijn probleem.

Ik heb een Macbook Air (begin 2015). Als tweede beeldscherm gebruikte ik vaak mijn Ipad Air (16G, OSX 8.4.1). Dat ging altijd goed, maar sinds kort lukt dat niet meer.

Mijn Ipad verbreekt elke tiende seconde de verbinding met mijn Macbook, om vervolgens weer verbinding te maken. Om aan te geven wat ik bedoel heb ik er een kort filmpje van geüpload.

Bij deze klacht nog de volgende toevoegingen:
- ook met andere (originele) lightning kabels wordt de verbinding continu verbroken.
- Mijn Ipad kan, met dezelfde kabels, wel rechtstreeks op het lichtnet worden aangesloten zonder dat de verbinding wordt verbroken.
- Mijn Iphone 5 (16GB, OSX 8.4.1) kan, met dezelfde kabels en dezelfde USB-ports, zonder problemen worden aangesloten op mijn Mac.

Door de bovenstaande punten lijkt mij niet dat de problemen hardware-matig zijn. Heeft u een idee waaraan dit ligt en eventueel kan worden verholpen.

Mijn dank is groot!

Groet, Mans

P.S. Daar ik op Curaçao woon is het voor mij niet mogelijk om een Apple Store te bezoeken. Ik hoop aldus er hier uit te komen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Streaming AppleTV3 onderbreekt steeds Gjds61 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 03-01-13 20:40
iPhone krijgt geen bluetooth verbinding met MacBook JanSr iPhone algemeen 4 17-07-12 14:12
mywi geconnect, macbook zegt geen verbinding ricie Jailbreak apps en thema's 0 26-07-11 17:36
iPhone/macbook krijgt geen Wi-Fi verbinding boy83 Wi-Fi 4 31-12-10 18:57
iphone vind geen bluetooth verbinding met macbook pro cookmen iPhone algemeen 6 19-07-10 13:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:13.