iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Films overzetten van iphone naar ipad (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/166701-films-overzetten-iphone-naar-ipad.html)

Adhop1970 23-08-15 18:53

Films overzetten van iphone naar ipad
 
Ik ga binnenkort een verre reis maken en heb muziek en films op de ipad staan.
Helaas is het geheugen vol maar heb ik nog niet alle films erop staan.

Op de iphone heb ik nog ruimte. Is het mogelijk om mp4 films over te zetten van de iphone naar de ipad. Uiteraard heb ik om 11 km hoogte geen netwerk.

Ik hoor graaf of dit mogelijk is....

PieterEhv 23-08-15 19:04

Je hebt de films via iTunes op je iPad gezet? Zo ja, via iTunes kun je ook films op je iPhone zetten. Zelfde principe.

Adhop1970 23-08-15 19:09

Ik heb al film op mijn iphone staan, maar wil deze overzetten naar de ipad op 11 km hoogte. Daar heb ik helaas ook geen itunes

TouchMe 23-08-15 20:37

" Ik ga binnenkort een verre reis maken en heb muziek en films op de ipad staan.
Helaas is het geheugen vol maar heb ik nog niet alle films erop staan".

?? Hoe kun je nu films verzetten van je iPhone naar je iPad als het geheugen al vol zit.

Beech43 23-08-15 21:06

Schaf de Verbatim Mediashare aan:
Verbatim MediaShare Wireless | MediaShare Wireless | Verbatim Online Shop

Dan kun je je filmpjes op een SD-kaartje en/of een USB-stick zetten.

XIII 23-08-15 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 (Bericht 1003920)
Schaf de Verbatim Mediashare aan

Mag je zoiets gebruiken in een vliegtuig? (is een "zender")

Blazez 23-08-15 21:20

Wat er waarschijnlijk bedoeld word, is als je de reis binnenkort gaat maken, dan heb je nu nog tijd om wat voor te bereiden.
Heb je nu de films met itunes op je iPhone gezet? Dan kan je ze ook op deze manier op je ipad zetten. Heb je ze alleen op de iPhone staan, dan kan je ze eventueel met itunes of een ander programma er afhalen (ifunbox bijvoorbeeld) en dan naar de ipad zetten.
Het gaat er dus om dat je in dat geval het vooraf even voorbereid.

Is de vraag meer of je onderweg een film die je op je iPhone hebt staan naar je ipad kunt kopiëren, dan wordt het een ander verhaal. Ik denk dat ze in een vliegtuig niet blij worden als je met een zender als de mediashare gaat zitten. En met AirDrop gaat denk ik ook niet echt werken. Ga er dus van uit dat het antwoord "nee" is.

Voordat je op reis gaat de spullen op orde hebben zal het belangrijkste zijn dus denk ik. En anders de films aan boord :-)

Adhop1970 23-08-15 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TouchMe (Bericht 1003918)
" Ik ga binnenkort een verre reis maken en heb muziek en films op de ipad staan.
Helaas is het geheugen vol maar heb ik nog niet alle films erop staan".

?? Hoe kun je nu films verzetten van je iPhone naar je iPad als het geheugen al vol zit.

Ala er al films bekeken zijn op de ipad kunnen deze er ook weer af, en ontstaat
Er ruimte......

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 augustus 2015 om 20:33 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blazez (Bericht 1003923)

Is de vraag meer of je onderweg een film die je op je iPhone hebt staan naar je ipad kunt kopiëren, dan wordt het een ander verhaal. Ik denk dat ze in een vliegtuig niet blij worden als je met een zender als de mediashare gaat zitten. En met AirDrop gaat denk ik ook niet echt werken. Ga er dus van uit dat het antwoord "nee" is.

Voordat je op reis gaat de spullen op orde hebben zal het belangrijkste zijn dus denk ik. En anders de films aan boord :-)

Dat is een antwoord.
Ik weet dat er tussen een Sony camera of camcorder een verbinding opgezet kan worden om foto's of filmpjes te delen. Wellicht was zoiets ook mogelijk tussen 2 Apple devices....

We hebben een tussenstop in Houston dus daar zou het wel kunnen....

Hoe dan?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:56.