//

Safari herlaad regelmatig een bepaalde webpagina

Safari herlaad regelmatig een bepaalde webpagina discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een bepaalde webpagina namelijk www.hln.be wordt door Safari regelmatig opnieuw geladen en boven de pagina verschijnt de melding "webpagina opnieuw geladen vanwege een probleem". Vooral ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-10-15, 10:44
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Safari herlaad regelmatig een bepaalde webpagina

Een bepaalde webpagina namelijk www.hln.be wordt door Safari regelmatig opnieuw geladen en boven de pagina verschijnt de melding "webpagina opnieuw geladen vanwege een probleem". Vooral als ik de pagina wat uitzoom of wat snel naar beneden of boven scrol. Omdat dit enkel met deze webpagina voorkomt, zou dat dan aan die webpagina liggen, of weet er soms iemand hoe je zoiets eventueel kunt oplossen.


Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-10-15, 11:51
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik heb net even zitten bladeren daar, maar ik krijg die melding niet. Misschien een keer is de instellingen van safari de cache leeggooien? Wellicht helpt het.

Off topic, wat een verschrikkelijke site zeg. Wat een boel bewegende en veel te nadrukkelijk aanwezige reklame.
Dit is een schoolvoorbeeld van een website waarom mensen een ad blocker willen. Echt slecht.
  #3  
Oud 05-10-15, 12:01
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Dank u voor deze reactie, bedoel u daarmee via Instellingen - Safari - Wis geschiedenis en websitedata misschien?
  #4  
Oud 05-10-15, 12:05
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ja, inderdaad, die
  #5  
Oud 05-10-15, 12:09
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Als er geheugen tekort komt, zal iOS sluimerende taken die nog in het geheugen staan, maar op dat moment niet actief gebruikt worden, afgesloten. Als ik het goed begrepen heb.

Ik merk dat mijn iPad ook voortdurend openstaande webpagina's opnieuw laad als ik ondertussen andere apps gebruik (mail, agenda, notitie, soms Citrix) veel meer dan toen hij nog op iOS 7 zat.
Vervelend, maar het is niet anders....
  #6  
Oud 05-10-15, 12:18
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Een klein vraagje, als je via Instellingen - Safari - geavanceerd - websitedata - verwijder alle websitedata doet, wat wordt er dan feitelijk verwijdert? Ook de geschiedenis, of wat?

Bij mij is het hoofdzakelijk bij het scrollen door de pagina.
  #7  
Oud 05-10-15, 12:19
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Voor zover ik t's begrijp, is niet het probleem dat de website opnieuw geladen wordt als hij een andere app opgestart heeft, maar huis als hij op de website zelf aan het browsen is.
Dus tijdens het gebruik van de website in safari.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 oktober 2015 om 12:21 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vic55 Bekijk bericht
Een klein vraagje, als je via Instellingen - Safari - geavanceerd - websitedata - verwijder alle websitedata doet, wat wordt er dan feitelijk verwijdert? Ook de geschiedenis, of wat?

Bij mij is het hoofdzakelijk bij het scrollen door de pagina.
History, cookies and browsing data. Alles dus. Ruimt wel lekker op
  #8  
Oud 05-10-15, 12:52
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Heb nu even bij wijze van test, alle andere tabbladen gesloten als ook alle app's die nog in achtergrond actief waren verwijdert en heb enkel een tabblad in Safari met die webpagina. Misschien is het toeval maar het probleem lijkt zich nu niet voor te doen. Zal straks nog even een aantal keer proberen. En dan nadien terug eens wat tabbladen openen en andere app's ook openen.

Misschien toch even los daarvan, als je een app sluit (via de home knop) blijft deze toch op de achtergrond actief, is dit niet mogelijk om dit te verhinderen
  #9  
Oud 05-10-15, 13:12
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Off topic, wat een verschrikkelijke site zeg. Wat een boel bewegende en veel te nadrukkelijk aanwezige reklame.
Dit is een schoolvoorbeeld van een website waarom mensen een ad blocker willen. Echt slecht.
Voor de lol ook even geopend: absolute rust in beeld! Mijn adblocker doet zijn werk, en meer. Ik ben ook af van die permanente achtervolging van Zalando en die andere kuitenbijters. Heerlijk! Goed besteed geld.
  #10  
Oud 05-10-15, 16:34
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Mijn adblocker doet zijn werk, en meer. Ik ben ook af van die permanente achtervolging van Zalando en die andere kuitenbijters. Heerlijk! Goed besteed geld.
Mag ik je misschien vragen welke AdBlocker je gebruikt? Je moet daarvoor IO9 hebben zeker?
  #11  
Oud 05-10-15, 19:13
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vic55 Bekijk bericht
Mag ik je misschien vragen welke AdBlocker je gebruikt? Je moet daarvoor IO9 hebben zeker?
iOS 9 én een 64 bits processor (kan dus wel op jouw iPad, maar niet op jouw iPhone).
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #12  
Oud 05-10-15, 19:15
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Het draadje gaat ineens wel een heel andere kant op, maar is er eigenlijk een overzicht van goede adblockers en hun hun voors en tegens?
  #13  
Oud 05-10-15, 19:20
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blazez Bekijk bericht
Het draadje gaat ineens wel een heel andere kant op, maar is er eigenlijk een overzicht van goede adblockers en hun hun voors en tegens?
Ben Brooks heeft er op zijn site een aantal blogposts aan besteed:

https://brooksreview.net/
  #14  
Oud 05-10-15, 19:24
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vic55 Bekijk bericht
Mag ik je misschien vragen welke AdBlocker je gebruikt? Je moet daarvoor IO9 hebben zeker?
Excuses aan de TS voor deze kaping.
Ik heb gekozen voor Purify. Mijn tweede keus. De eerste keus werd na 24 uur al uit de App Store gehaald! (Omgekocht door de adverteerders?)
  #15  
Oud 06-10-15, 09:49
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Thx voor de info, eerst nog even wat wachten om een upgrade naar IOS 9 te doen en dan me zo eentje ook wel eens aanschaffen. Voor de prijs dat die kost kun je u niet blijven laten overstelpen door al die banners.

Mvg, Vic
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Safari blijft webpagina's opnieuw laden jarnovld iPhone algemeen 3 18-09-16 14:02
[Safari] webpagina's zonder plaatjes ballegooier iPhone algemeen 1 17-05-15 14:24
Snel naar de onderkant van een webpagina. Twigg iPhone algemeen 18 16-02-10 14:28
Safari laadt helft van webpagina niet Iknietsnap iPhone algemeen 0 15-10-09 21:22
Hoe kan ik bepaalde bookmarks in safari deleten ? GI30065 iPhone algemeen 7 16-05-09 16:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:13.