//

apple geeft niet om zijn klanten

apple geeft niet om zijn klanten discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in juni een nieuwe ipad air 2 gekocht, na jaren trouwe dienst van een ipad 2. Enkele weken later begonnen de problemen, omdat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-10-15, 09:46
blackbirdflhx blackbirdflhx is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 3
Standaard apple geeft niet om zijn klanten

Ik heb in juni een nieuwe ipad air 2 gekocht, na jaren trouwe dienst van een ipad 2. Enkele weken later begonnen de problemen, omdat ik internationaal vrachtwagenchauffeur ben moest ik even wachten om contact op te nemen met support. Bij thuiskomst op zaterdag direct contact opgenomen met support, Zo hebben we ongeveer 2uur bezig gewest met verschillende testen, niets werkte dus een vervanging. Ik was heel tevreden van de telefonische hulp die man nam echt de tijd. Aangezien ik terug het buitenland vertrok moest mijn dochter de ipad afgeven aan een koerierdienst,deze waren er al op maandag. Tegen het einde van de week lag de nieuwe ipad thuis. Maar ik moest nog een week wachten omdat ik niet thuis kwam die week.Bij thuiskomst de vervang ipad uitgepakt en als nieuw geconfigureerd, het toestel leek mij nieuw en goed te werken. Na enkele weken kreeg de ipad terug problemen. Bij thuiskomst terug een paar uur aan de telefoon , en de ipad terug zenden voor vervanging.Dit was enkele weken geleden ik kom in het w.e. thuis voor enkele uurtjes, ik pak het vervang toestel uit ,ziet er goed uit en lijkt te werken ik configureer terug als nieuw en zet er enkel het hoogst nodige op voor mijn werk en vertrek. Dit is ondertussen toestel nr3 en hij werkt niet vanaf dag 1 en ik mag weer 2 weken weg met een niet werkend toestel. Ondertussen is in Brussel de applestore geopend, Dus ik daar heen op maandag, ik leg mijn probleem uit , het antwoord er is een wachttijd van 2uur kan u wachten . ik begin zowat te koken van binnen, ik heb juist 100km gereden voor het derde niet werkende toestel van apple , ik word niet in mijn eigen taal aangesproken, want sorry meneer mijn Nederlands is niet zo goed, frans of engels.Dan komt er een verantwoordelijke ,die mij in het Nederlands te woord staat. Reparatie dienst werkt alleen op afspraak u kan morgen of overmorgen terug komen. Dus ik terug 100 km naar huis om mijn baas te contacteren dat ik extra verlof nodig heb om om een 3de ipad in 3 maanden te laten reparen. Woensdag terug een ritje van 100km naar Brussel, Na aanmelding komt er een technieker bij mij die wel moeite deed om Nederlands te spreken, maar stap zelf over naar frans want ik zie dat hij maar de helft begrijpt, het toestel word meegenomen naar achter , ik krijg het terug na ongeveer 15 min met de boodschap we hebben de software terug geïnstalleerd het probleem is opgelost. Terug 100km naar huis , bij thuiskomst wil ik het toestel instellen en rara het werkt niet. Direct gebeld naar support , de man aan de telefoon gaat opzoek naar wat ze juist hebben gedaan in Brussel, maar daar word ik niet wijzer uit, terug een hele test procedure ,want we moeten alles uitsluiten voor we tot vervanging overgaan, dus volledig herstel via itunes,als het niet werkt belt u ons maar terug, een half uur later hang ik aan de telefoon,Waar ik volgende gesprek voer met iemand van de hoofdtechniekers (veronderstel ik, ben inmiddels doorverbonden), hij verteld me dat we nog een tot vervanging kunnen overgaan ,of dat ik bij de verkoopre mijn geld kan proberen terug vragen, ik kies voor nog maar eens vervanging omdat ik al contact had met de verkoper en zij geen geld terugstorten, maar zeg daar bij dat ik geen zin heb om weer een week te wachten, want ik begin vrijdag terug te werken en had graag vertrokken met een werkende ipad,En ik zeg nog eens duidelijk dat dit al het 3de niet werkende toestel is, hij heeft hier alle begrip voor en stelt mij een expresvervanging voor, dan heb ik vrijdag het nieuwe toestel en dit zonder kosten van een exspresvervanging want ik heb geen applecare en het is toch al derde vervanging. Dit blijkt niet te gaan want ik heb geen applecare ( na overleg met iemand op de achtergrond) en ze kunnen geen uitzondering maken ????? Hallo waar is jullie klantgerichtheid.
Moraal van het verhaal
400km rijden om incompetente mensen te ontmoeten die wel een vreemde taal spreken( engels) ,maar niet de drie landstalen van Belgie( Nederlands frans en Duits) ( ik wel trouwens) om dan te horen te krijgen van een Nederlander dat apple geen uitzondering van 29€ kan maken hoewel zij mij al drie maal een niet werkend toestel hebben gestuurd.

Ik weet dat ik maar een klein druppeltje ben in een grote zee.
Maar voor mij heeft apple afgedaan
Mvg
Igor de Haard
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-15, 10:14
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Niet om al te lullig over te komen, maar denk je echt dat iemand zo een stuk tekst gaat lezen? Probeer eens leestekens en alinea's te gebruiken.
Maar als je jezelf helemaal alleen komt aanmelden om te klagen en dan vervolgens nooit meer wat van je te laten horen, had je wat mij betreft gewoon weg kunnen blijven. En nee, dat is niet om hier alleen maar Apple lofzang te hebben, Zeker niet. Maar alleen klagen om te klagen en dan wegwezen, daar zit niemand op te wachten en is ook zeker niet constructief.

Veel succes met je andere tablet. Die zal je waarschijnlijk vele malen beter bevallen.

Laatst gewijzigd door Blazez; 09-10-15 om 10:38.
  #3  
Oud 09-10-15, 10:38
blackbirdflhx blackbirdflhx is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 3
Standaard

Maar je komt wel lullig over.
En ja, ik kom hier laten weten hoe een slechte service apple heeft.
Daar dient een forum ook voor.
Misschien heb jij een hobby nodig, dan hoef je mijn post niet te komen bevuilen met je onzin antwoord.
  #4  
Oud 09-10-15, 10:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blackbirdflhx Bekijk bericht
Misschien heb jij een hobby nodig, dan hoef je mijn post niet te komen bevuilen met je onzin antwoord.
Welkom op het forum zou ik zeggen. Voor het overige: tl;dr

(Als je ook zo tegen Apple Support bent uitgevallen wordt alles ineens heel duidelijk).
  #5  
Oud 09-10-15, 10:51
blackbirdflhx blackbirdflhx is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Welkom op het forum zou ik zeggen. Voor het overige: tl;dr

(Als je ook zo tegen Apple Support bent uitgevallen wordt alles ineens heel duidelijk).
Dank u

Nee hoor ben zelfs na 3 ipads en 2x een reis van 200km nog altijd de rust zelve gebleven bij support.

Maar als je Mijnheer blazez zijn post leest, tja wat moet ik zeggen.
Maar hij heeft wel gelijk over de grote van de tekst en de opbouw, we zijn spijtig genoeg niet allemaal even geletterd

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 oktober 2015 om 08:54 ----------

Wel grappig dat hij zijn tekst ineens heeft aangepast.
Maar ja heb dan ook niet gequote
  #6  
Oud 09-10-15, 11:17
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Citaat:
Ik heb in juni een nieuwe ipad air 2 gekocht, na jaren trouwe dienst van een ipad 2. Enkele weken later begonnen de problemen, omdat ik internationaal vrachtwagenchauffeur ben moest ik even wachten om contact op te nemen met support. Bij thuiskomst op zaterdag direct contact opgenomen met support, Zo hebben we ongeveer 2uur bezig gewest met verschillende testen, niets werkte dus een vervanging. Ik was heel tevreden van de telefonische hulp die man nam echt de tijd. Aangezien ik terug het buitenland vertrok moest mijn dochter de ipad afgeven aan een koerierdienst,deze waren er al op maandag. Tegen het einde van de week lag de nieuwe ipad thuis. Maar ik moest nog een week wachten omdat ik niet thuis kwam die week.Bij thuiskomst de vervang ipad uitgepakt en als nieuw geconfigureerd, het toestel leek mij nieuw en goed te werken. Na enkele weken kreeg de ipad terug problemen. Bij thuiskomst terug een paar uur aan de telefoon , en de ipad terug zenden voor vervanging.Dit was enkele weken geleden ik kom in het w.e. thuis voor enkele uurtjes, ik pak het vervang toestel uit ,ziet er goed uit en lijkt te werken ik configureer terug als nieuw en zet er enkel het hoogst nodige op voor mijn werk en vertrek. Dit is ondertussen toestel nr3 en hij werkt niet vanaf dag 1 en ik mag weer 2 weken weg met een niet werkend toestel. Ondertussen is in Brussel de applestore geopend, Dus ik daar heen op maandag, ik leg mijn probleem uit , het antwoord er is een wachttijd van 2uur kan u wachten . ik begin zowat te koken van binnen, ik heb juist 100km gereden voor het derde niet werkende toestel van apple , ik word niet in mijn eigen taal aangesproken, want sorry meneer mijn Nederlands is niet zo goed, frans of engels.Dan komt er een verantwoordelijke ,die mij in het Nederlands te woord staat. Reparatie dienst werkt alleen op afspraak u kan morgen of overmorgen terug komen. Dus ik terug 100 km naar huis om mijn baas te contacteren dat ik extra verlof nodig heb om om een 3de ipad in 3 maanden te laten reparen. Woensdag terug een ritje van 100km naar Brussel, Na aanmelding komt er een technieker bij mij die wel moeite deed om Nederlands te spreken, maar stap zelf over naar frans want ik zie dat hij maar de helft begrijpt, het toestel word meegenomen naar achter , ik krijg het terug na ongeveer 15 min met de boodschap we hebben de software terug geïnstalleerd het probleem is opgelost. Terug 100km naar huis , bij thuiskomst wil ik het toestel instellen en rara het werkt niet. Direct gebeld naar support , de man aan de telefoon gaat opzoek naar wat ze juist hebben gedaan in Brussel, maar daar word ik niet wijzer uit, terug een hele test procedure ,want we moeten alles uitsluiten voor we tot vervanging overgaan, dus volledig herstel via itunes,als het niet werkt belt u ons maar terug, een half uur later hang ik aan de telefoon,Waar ik volgende gesprek voer met iemand van de hoofdtechniekers (veronderstel ik, ben inmiddels doorverbonden), hij verteld me dat we nog een tot vervanging kunnen overgaan ,of dat ik bij de verkoopre mijn geld kan proberen terug vragen, ik kies voor nog maar eens vervanging omdat ik al contact had met de verkoper en zij geen geld terugstorten, maar zeg daar bij dat ik geen zin heb om weer een week te wachten, want ik begin vrijdag terug te werken en had graag vertrokken met een werkende ipad,En ik zeg nog eens duidelijk dat dit al het 3de niet werkende toestel is, hij heeft hier alle begrip voor en stelt mij een expresvervanging voor, dan heb ik vrijdag het nieuwe toestel en dit zonder kosten van een exspresvervanging want ik heb geen applecare en het is toch al derde vervanging. Dit blijkt niet te gaan want ik heb geen applecare ( na overleg met iemand op de achtergrond) en ze kunnen geen uitzondering maken ????? Hallo waar is jullie klantgerichtheid.
Moraal van het verhaal
400km rijden om incompetente mensen te ontmoeten die wel een vreemde taal spreken( engels) ,maar niet de drie landstalen van Belgie( Nederlands frans en Duits) ( ik wel trouwens) om dan te horen te krijgen van een Nederlander dat apple geen uitzondering van 29€ kan maken hoewel zij mij al drie maal een niet werkend toestel hebben gestuurd.
Ik weet dat ik maar een klein druppeltje ben in een grote zee.
Maar voor mij heeft apple afgedaan
Mvg
Igor de Haard
Succes.....

EDIT: Wat wil je hiermee bereiken? Heb je je alleen aangemeld om hier af te zeiken? Als je echt hulp wilt, formuleer je verhaal dan goed..zoals @Blazes aangeeft..
__________________
  #7  
Oud 09-10-15, 11:44
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

  #8  
Oud 09-10-15, 12:04
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Wat is je probleem eigenlijk? Drie keer achter elkaar een toestel dat niet werkt? Dat hoor ik voor het eerst..

Trouwens als je bij de "technische dienst" aka Genius Bar (van een Apple Store) terecht wil moet je eerst een afspraak maken via de website/Apple Store app.
  #9  
Oud 09-10-15, 12:10
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Bekijk bericht
Wat is je probleem eigenlijk? Drie keer achter elkaar een toestel dat niet werkt? Dat hoor ik voor het eerst...
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar wat er precies niet werkt!
  #10  
Oud 09-10-15, 13:20
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Ik ga mee met timosha, tl;dr.

Bespaart me weer het moeizaam vormen van een oordeel!
  #11  
Oud 09-10-15, 13:54
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je hebt mensen waar Murphy (van die wet: http://www.as-s.nl/wp-content/upload.../06/Murphy.jpg) het op begrepen heeft. Ik adviseer die mensen Apple Care te nemen.
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden
  #12  
Oud 10-10-15, 08:18
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Bij aankoop Apple apparaat krijg je toch standaard Apple care voor 30 dagen en 90 dagen telefonische support?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes geeft app updates aan, maar die zijn er niet Shorty007 Archief 3 10-09-09 12:15
T-mobile gaat zo met zijn klanten om sonnyh Odido (T-Mobile) 0 08-01-09 22:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:22.