//

iPad Air 2 van 6 weken oud is spontaan gebogen

iPad Air 2 van 6 weken oud is spontaan gebogen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Welk stukje van inboedelverzekering is onduidelijk? Goed, mijn laatste bijdrage in dit curieuze draadje. Je hoeft niet helderziend te zijn om te doorzien wat er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 21-10-15, 12:46
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Welk stukje van inboedelverzekering is onduidelijk?

Goed, mijn laatste bijdrage in dit curieuze draadje.
Je hoeft niet helderziend te zijn om te doorzien wat er met jouw iPad kan zijn gebeurd. De slaapkamer is bij uitstek een gevaarlijk domein voor een tablet. Met een bed als ondergrond is de kracht van een hand, elleboog, schouder, heup, knie of voet meer dan voldoende om de iPad krom te duwen. Gezien jouw onwrikbare en pertinente claim van "spontaan" kromtrekken, denk ik zelfs dat je goed weet wat er is gebeurd en hoe. Alleen de gevolgen wil je afwentelen op Apple. Zwak!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 21-10-15, 13:43
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Een iPad kan niet spontaan buigen. Je hebt er druk op uitgeoefend. Misschien zat ie te strak in je tas of heb je er perongeluk op gezeten? Noem maar op
  #23  
Oud 21-10-15, 13:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Bekijk bericht
Een iPad kan niet spontaan buigen.
Jij hebt blijkbaar nog nooit van Uri Geller gehoord.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Uri_Geller
  #24  
Oud 21-10-15, 14:13
Mistyke Mistyke is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 24
Standaard

Kijk, ik heb geen problemen met mensen die een andere mening hebben dan mezelf. Geargumenteerde discussies met wederzijds respect kunnen alleen maar leerrijk zijn.
Ik ben ook iemand die de andere steeds het voordeel van de twijfel gunt zelfs al klinkt zijn/haar verhaal onwaarschijnlijk. Waar ik wel een probleem mee heb is dat hier mensen me aanvallen gewoon omdat ze mijn ervaring onwaarschijnlijk vinden en/of mijn ervaring niet willen geloven. Niemand hier kent mij of mijn zoontje persoonlijk. Niemand hier behalve ikzelf weet met hoeveel zorg ik ben omgesprongen met mijn iPad. Dat geldt ook voor mijn zoontje die zelf een iPad in onberispelijke staat heeft. Natuurlijk lag mijn tablet nooit achteloos op bed!? Ik heb toch steeds gezegd dat ik al mijn apple devices met veel zorg behandel. Wij hebben in ons gezin maar liefst 4 iPads en 3 iPhones waar je niet de kleinste kras op zal vinden. Dat wil toch wat zeggen. Ik respecteer dat hier mensen zijn die zeggen dat het enkel mijn woord is en dat ik dat hier niet bewijs of kan bewijzen. OK, maar anderzijds heeft hier ook niemand het recht om het tegendeel te verkondigen als DE waarheid.
  #25  
Oud 22-10-15, 09:40
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Jij hebt blijkbaar nog nooit van Uri Geller gehoord.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Uri_Geller


Mistyke, ikzelf ben ook heel erg zuinig op mijn spullen en in het bijzonder mijn iDevices. Het is toch common sense dat een apparaat niet vanzelf buigt?
  #26  
Oud 22-10-15, 09:51
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mistyke Bekijk bericht
Waar ik wel een probleem mee heb is dat hier mensen me aanvallen gewoon omdat ze mijn ervaring onwaarschijnlijk vinden en/of mijn ervaring niet willen geloven.
i.m.o. wordt je niet aangevallen, mensen geven hun mening over hoe geloofwaardig ze je verhaal vinden. Als je dit niet prettig vindt is een forum waarschijnlijk niet de juiste plaats om je beklag te doen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mistyke Bekijk bericht
Ik respecteer dat hier mensen zijn die zeggen dat het enkel mijn woord is en dat ik dat hier niet bewijs of kan bewijzen. OK, maar anderzijds heeft hier ook niemand het recht om het tegendeel te verkondigen als DE waarheid.
Iedereen heeft hier het recht om te zeggen wat hij/zij wil zolang men niet discrimineert o.i.d. (Vrijheid van meningsuiting | College voor de Rechten van de Mens). Dus, nogmaals, als je dit niet bevalt is een forum niet de plaats waar jij je wil begeven...
  #27  
Oud 22-10-15, 11:48
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

Zo nu weer on topic?
Namelijk kan een iPad spontaan buigen?
Want dat is nu de discussie ...toch?
  #28  
Oud 22-10-15, 12:02
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Precies. Lees ter voorbereiding deze discussie maar eens.
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden
  #29  
Oud 22-10-15, 12:17
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debroei Bekijk bericht
Zo nu weer on topic?
Namelijk kan een iPad spontaan buigen?
Want dat is nu de discussie ...toch?
Dat lijkt me inderdaad de uiteindelijke discussie.
Helaas lijkt Mistyke er allerlei randzaken bij te halen om vooral haar gelijk te halen.

En i.m.o. kan een iPad niet spontaan buigen.
  #30  
Oud 22-10-15, 13:22
Mistyke Mistyke is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 24
Standaard

Bedankt Beech43 voor de link te delen. Ook de batterij van mijn IPad is niet nagekeken door Apple zelf. Misschien dat de technische dienst van de verkoper dat wel doet. Ik hoop het.
  #31  
Oud 22-10-15, 13:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mistyke Bekijk bericht
Ook de batterij van mijn IPad is niet nagekeken door Apple zelf.
Als een Lithium-Polymer cel zich opblaast wegens een defect dan hoor je dat (sissen) en dan ruik je dat (lithiumdeeltjes).

En als je dat inderdaad hoort en ruikt dan leg de uitgeschakelde iPad maar heel vlug buiten. Als de gasdruk te hoog wordt ontploft het ding met een steekvlam en prachtige witte rook (met giftige lithiumdeeltjes). Na dat vuurwerk heb je waarschijnlijk geen slaapkamer meer.
  #32  
Oud 22-10-15, 13:31
Mistyke Mistyke is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 24
Standaard

Timosha, meen je dat nu echt? Of overdrijf je? Neen vreemde geluiden of erger heb ik natuurlijk niet ondervonden. Het enige wat ik wel heb ondervonden is dat de air 2 warmer en sneller warmer werd dan mijn vorige air 1. Is dat nog iemand opgevallen?
  #33  
Oud 22-10-15, 13:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mistyke Bekijk bericht
Timosha, meen je dat nu echt? Of overdrijf je?
Dat meen ik écht. Een Lithium-Polymer (of Lithium-Ferrum) cel die zich opblaast kan heel gevaarlijk zijn. Een brandende cel kan men alleen maar blussen met zand!





  #34  
Oud 22-10-15, 13:43
Mistyke Mistyke is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 24
Standaard

Wat een foto's! Kom dat tegen :s En toch stel ik me nu de vraag of zo'n lithium batterij minder ernstigere gebreken kan vertonen waardoor de temperatuur van de omhuizing kan vervormen. Ik ben geen betweter die kost wat kost haar gelijk wil halen. Ik ben gewoon op zoek naar een verklaring.
  #35  
Oud 22-10-15, 14:51
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Misschien kun je ook wat foto's laten zien, Mistyke, zoals hier. Dan kunnen we zien waar we het over hebben.
  #36  
Oud 22-10-15, 14:56
Mistyke Mistyke is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 24
Standaard

Ik zal vanavond enkele foto's posten

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 oktober 2015 om 14:36 ----------

Misschien geen slimme vraag maar hoe post je hier een foto? Ik vind dat niet meteen.
  #37  
Oud 22-10-15, 16:19
rsnhakan rsnhakan is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 496
Standaard

Je kunt een bijlage toevoegen als je op post reply drukt.

Eventueel kun je een afbeelding linken door op "afbeelding invoegen" te drukken. Deze zie je onderin het rijtje met de smiley knop, de dikke B de schuine I en de onderstreepte U zeg maar .
  #38  
Oud 22-10-15, 18:19
Mistyke Mistyke is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 24
Standaard

Ik heb een detailfoto toegevoegd die ik genomen heb vlak voor het door Apple werd opgehaald.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0061.jpg‎ (49,4 KB, 30x gelezen)
  #39  
Oud 22-10-15, 18:21
Mistyke Mistyke is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2014
Berichten: 24
Standaard

De 'uitrekking' van het metaal, die je kan zien op de foto is ontstaan door de buiging.
De iPad is hier wel uit de smartcase gehaald (werd nooit zo gebruikt)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 oktober 2015 om 17:26 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan Bekijk bericht
Je kunt een bijlage toevoegen als je op post reply drukt.

Eventueel kun je een afbeelding linken door op "afbeelding invoegen" te drukken. Deze zie je onderin het rijtje met de smiley knop, de dikke B de schuine I en de onderstreepte U zeg maar .
Dank u, ik vermoed dat het mobiel via de iPhone niet kan? Op de Macbook vind ik het wel meteen terug.
  #40  
Oud 22-10-15, 18:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Die knik kan nooit spontaan ontstaan zijn, echt niet.

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS 32GB wit haarscheuren (2 weken oud) Goudvis12 iPhone algemeen 10 21-07-10 15:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:55.