//

na update 9.1 geen wifi verbinding meer.

na update 9.1 geen wifi verbinding meer. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de laatste 9.1 update op mijn Ipad heb ik problemen met de Wifi. Ik moet bij Icloud gegevens invoeren Hier kom ik echter niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-10-15, 19:21
Hestiel Hestiel is offline
 
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 2
Standaard na update 9.1 geen Wi-Fi verbinding meer.

Sinds de laatste 9.1 update op mijn Ipad heb ik problemen met de Wi-Fi.
Ik moet bij Icloud gegevens invoeren Hier kom ik echter niet doorheen omdat de server niet beschikbaar is. Via mobiele hotspot krijg ik wel internetverbinding.
Heb inmiddels router en Ipad gereset.
Als Ik De Hotspot uitschakel en opnieuw bij mijn netwerk inlog, zie ik wel het Wi-Fi icoon en het ronddraaiende netwerk zoekicoon.
Wie weet hier een oplossing voor. Zit dit in de Apple update. ..Of ben ik de enige die hier last van heeft?
Komt Apple met verbeterde 9.1 update?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-10-15, 12:50
Judithv Judithv is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 15
Standaard

Helaas heb ik geen oplossing voor je, maar ik volg dit draadje wel graag, want wij hebben hier hetzelfde vervelende probleem
Sinds de update 9.1 geinstalleerd te hebben (had ik dus nooit moeten doen )
Doet bij ons de Wi-Fi het niet meer. Op mijn ipad niet, en ook niet op de iphone van mijn vader.

We hebben beide hetzelfde probleem. Hij verbind gewoon met de Wi-Fi en geeft alle 5 de streepjes, maar het internet doet het gewoon niet.
Enorm vervelend, want wat moet je met een ipad als je geen internet kunt gebruiken Wij hopen dat iemand de gouden tip heeft hiervoor. Zitten hier nogal in zak en as.
  #3  
Oud 28-10-15, 13:26
Hestiel Hestiel is offline
 
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 2
Standaard

Beste Judith.

Ik heb contact gehad met een Apple helpdesk medewerker. Deze adviseerde mij om de ipad naar fabrieksinstellingen te resetten. Ipad uitzetten...ITunes op pc opstarten....home toets ingedrukt houden en usb kabel in pc duwen. Vervolgens de stappen doorlopen. Helaas heeft dit niet geholpen. Heb wel weer een hele schone Ipad teruggekregen. Toen ben ik gaan zoeken naar een Ipad reparatie centre in mijn woonplaats. Uiteindelijk met ipad naar Home gegaan.

Deze heeft vervolgens de volgende klikken doirlopen bij: instellingen...algemeen...stel opnieuw in...herstel netwerkinstellingen.
Na deze hersteld te hebben had de ipad op zijn adres weer Wi-Fiverbinding.
Thuis moest ik vervolgens mijn router van de stroom afhalen en enkele minuten wachten.
Vervolgens stekker weer in stopcontact en zowaar. ...mijn Ipad werkte weer.

Weet niet of ik de fabrieksinstellingen had moeten resetten. Zou eerst zonder proberen.

Succes. Hoop dat dit bij jou ook het probleem oplost.

Laatst gewijzigd door Hestiel; 28-10-15 om 13:30. Reden: teksverbetering
  #4  
Oud 29-10-15, 20:14
Lima Lima is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 2
Standaard

volgens mij doet mijn Wi-Fi het wel maar bij mij kan ik mijn pages en numbers bestanden niet meer openen, moet ik iCloud drive aanzetten wat ik vervolgens doe maar gebeurd niks kijk ik weer staat het gewoon weer uit ?? net kon ik ook niet in mijn weekkalender
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen Wi-Fi verbinding meer micaro84 iPhone algemeen 6 11-08-13 16:07
Nieuwe router, geen verbinding meer met Wi-Fi mogelijk aagje123 iPhone algemeen 4 11-12-12 13:42
Geen Wi-Fi verbinding meer na update 3.0 missvirusje Wi-Fi 140 24-11-11 22:19
geen verbinding meer mogelijk (afkoelen Wi-Fi werkt 10 sec.) sportingboy Wi-Fi 1 13-05-11 00:12
Geen Wi-Fi verbinding na update 2.2.1 borg3 Archief 1 03-03-09 08:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:20.