//

Contrast iPad mini 2 in IOS 9

Contrast iPad mini 2 in IOS 9 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) I heb ruim een jaar geleden mijn iPad 3 omgeruild voor de mini 2 en ik wist dat het contrast van de mini 2 matig ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-10-15, 12:23
railrunner railrunner is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 28
Standaard Contrast iPad mini 2 in IOS 9

I heb ruim een jaar geleden mijn iPad 3 omgeruild voor de mini 2 en ik wist dat het contrast van de mini 2 matig was.
Bij de Media Markt waar de mini 2 en iPad air destijds naast elkaar lagen vergeleken en het was duidelijk zichtbaar ten nadelen van de mini 2.

Nu is de mini 4 uit met beter scherm dus ik weer naar de Media Markt en later naar de Apple store waar de mini 2 en 4 naast elkaar liggen echter ik vond het verschil veel minder dan ik eerst....

Wat is er nu anders.... die mini 4 maar ook de mini 2 draaide op IOS 9.
Thuis gekomen mijn mini 2 bekeken die nog op IOS 8 stond en naast de iPad 3 van mijn vrouw gehouden en inderdaad dan is het verschil groter.

Nu heb ik mijn mini 2 eindelijk geupdate naar IOS 9.1 en het lijkt dus dat het contrast een stuk beter is.
Kan het dat men de kleur van de mini 2 aangepast heeft in de firmware ?

Heeft iemand ook deze ervaring ??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-15, 20:13
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

De displays in de mini, mini 2 en de mini 3 zijn gewoon van minder kwaliteit. De kleuren op die schermen zijn gewoon flets. Ik heb hier een mini 2, naast een mini 4, en als je kijkt zie je dat de kleuren op de mini 4 gewoon levendiger zijn.

Misschien met de nieuwe batches mini 2, dat de display ook een kleine update gekregen heeft, waardoor hij een betere kleurweergave kan weergeven. Sowieso heeft de mini 4 een gelamineerde display wat voor minder reflectie zorgt.
__________________
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:04.