Automatisch reistijd instellen op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vond op iCulture al dat agenda automatisch de reistijd kan incalculeren bij een afspraak. Dit was voorIOS 8. Nu heb ik IOS 9.1 en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Automatisch reistijd instellen op iPad
Ik vond op iCulture al dat agenda automatisch de reistijd kan incalculeren bij een afspraak.
Dit was voorIOS 8. Nu heb ik IOS 9.1 en ik zie nergens de mogelijkheid of de vraag om deze functie te gebruiken. Iemand verstandiger* dan ik om hier een oplossing voor te vinden? *Oeps, dat zal niet moeilijk zijn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als ik een nieuwe afspraak maak in mijn agenda kan ik drukken op "Reistijd". Als ik die aanzet kan ik kiezen voor 5 minuten, 15 minuten, etc.
Als ik in de afspraak de locatie toevoeg kan ik bij Reistijd kiezen om een beginlocatie in te vullen. Dan wordt de reistijd berekend aan de hand van de beginlocatie en kun je kiezen voor een auto als vervoersmiddel of lopend. |
|
|||
|
|||
Dank u wel Gonus.
Mijn "fout" zat hem hierin dat ik de locatie had ingegeven met huisnummer en "'t spellement" herkent dit dan blijkbaar niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Automatisch tijd instellen iPhone (3GS)? | joost0312 | iPhone algemeen | 5 | 24-11-10 13:09 |
Aanbieder/provider instellen op Automatisch of Handmatig | PrittStift | iPhone algemeen | 0 | 18-08-10 18:59 |
vraag: tijd automatisch instellen? | iVone | iPhone algemeen | 38 | 14-12-09 01:41 |
|
|