//

Video's overzetten van PC naar Ipad.

Video's overzetten van PC naar Ipad. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Wie kan mij zeggen hoe het komt dat ik geen video's meer kan overzetten van mn pc naar Ipad. Ze staan gewoon in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-12-15, 18:58
sjonja sjonja is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 4
Standaard Video's overzetten van PC naar Ipad.

Hallo allemaal,
Wie kan mij zeggen hoe het komt dat ik geen video's meer kan overzetten van mn pc naar Ipad. Ze staan gewoon in de bibliotheek, maar ITunes, ziet ze niet.....
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-12-15, 20:50
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Misschien kun je een beetje uitleggen wat je al gedaan hebt want deze informatie is behoorlijk summier.
  #3  
Oud 07-12-15, 20:02
sjonja sjonja is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 4
Standaard

Ik heb films op mijn laptop staan. ITunes ziet wel de films welke al op mn Ipad staan. Maar nu heb ik nwe bestanden in mijn Bibliotheek gezet. Zodra ik via ITunes kies voor Nieuwe bestanden toevoegen aan Bibliotheek, kan ik ze wel aanklikken, maar zie ze nog steeds niet in de lijst van mn Ipad staan. Hoop dat deze omschrijving duidelijker is?
ALvast bedankt.
Groet
Sjonja
  #4  
Oud 08-12-15, 16:57
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Als je de videobestanden al in iTunes hebt staan, dan koppel je je iPad aan de computer. Dan zie je in iTunes jouw iPad staan.
Als je op jouw iPad klikt, dan kan je per onderdeel aangeven wat je wil synchroniseren naar de iPad.
Bij de optie video, zie je als het goed is de eerder opgenomen video's staan en kan je ze aanvinken. Dan nog een kwestie van op "sync" drukken en ze zouden naar de iPad gezet moeten worden.
  #5  
Oud 09-12-15, 11:02
sjonja sjonja is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 4
Standaard

De Ipad is aangekoppeld, en Itunes ziet alles wat op de Ipad staat.
Maar zoals ik al zei: Ik kan kiezen voor Bstanden toevoegen aan Bibliotheek. Kies kan de betr. bestanden, maar er gebeurt verder niets. Itunes voegt ze niet toe. Heb vorige week nw schijf in mn laptop gekregen en Itunes opnw moeten installeren. Waarschijnlijk staat er een instelling niet goed. Alleen weet ik niet welke.......
  #6  
Oud 09-12-15, 13:52
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je moet je pc dan weer autoriseren via iTunes/Store. Maar ik zou eerst de eerdere weghalen, want je kunt er hooguit 5 koppelen. Dat doe je in je account.
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden
  #7  
Oud 11-12-15, 16:46
sjonja sjonja is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 4
Standaard

Heb ik gedaan, zelf ook nog Itunes verwijderd en opnw geinstalleerd. Maar er gebeurt nog steeds niets.
Nog even kort samengevat.
Vorige laptop voorzien van nw schijf. Alles opnw erop gezet. Intunes ingesteld waar bestanden nu staan. Zodra ik een nw film wil overzetten naar de Ipad via Bestanden toevoegen aan Bilbliotheek, kies ik de films die ik wil overzetten (ga er dus in ITunes naartoe) klik ze aan en vervolgens gebeurt er niets.

Wat gaat er niet goed????

Hoop dat iemand de oplossing heeft.
  #8  
Oud 14-12-15, 00:11
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Misschien heb je hier iets aan.
  #9  
Oud 14-12-15, 01:48
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Misschien heb je hier iets aan.
Dacht idd ook aan format. iTunes geeft bijv. bij audiobestanden in een verkeerd format geen foutmelding, maar doet stilzwijgend gewoon niets.
__________________
Privacy? Ik heb niets te verbergen, maar dat gaat niemand wat aan!
  #10  
Oud 14-12-15, 18:54
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Maak anders gebruik van deze app.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen met het overzetten van films naar ipad 1 en ipad 3 theniels iPad algemeen 4 10-03-13 19:21
probleem bij het overzetten van video naar PC wimster iPhone algemeen 5 01-07-12 10:15
Cydia app BTSTACK overzetten van iPad-1 naar iPad-2 Gryta1 Jailbreak apps en thema's 2 10-06-12 18:26
video van pc overzetten naar iphone 3gs Ver$uZ Motorsport iTunes 1 21-01-11 00:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:02.