//

Ipad als scherm

Ipad als scherm discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb eerst eens de bestaande discussie's gechecked maar blijkbaar is er niemand zo gek als ik blijkbaar(zelfkennis, I know) Question: Ik heb hier een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-01-16, 20:45
MrGangstaInc's schermafbeelding
MrGangstaInc MrGangstaInc is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Erembodegem-Aalst
Berichten: 38
Lightbulb Ipad als scherm

Ik heb eerst eens de bestaande discussie's gechecked maar blijkbaar is er niemand zo gek als ik blijkbaar(zelfkennis, I know)

Question:
Ik heb hier een Ipad1 liggen. Ik dacht hem te gebruiken als display voor mijn cameras, zodat ik deze kan omhoog hangen en zo naar de camera's te kunnen lonken. Ik merk dat er regelmatig toch iets hapert met de Wi-Fi. Het is de Ipad1 zelf, want met men IpadMini heb ik het niet.
Maar ik heb een Raspberry PI.
En ik heb een kabel: 30pins naar HDMI/terug 30 pins liggen(de vorige versie van deze: Apple Lightning to VGA Adapter - shop.iculture.nl maar met HDMI en niet in Lightning)

De vraag luid: Is het mogelijk om via de kabel mijn Ipad te gebruiken als scherm? Ik heb zo niet direct de neiging van dit zomaar in te steken, maar Jailbrake'n kan me eigenlijk weinig schelen(hij's al 4jaar dus garantie is er toch niet meer) en ondertussen heb ik er nog iets aan...
*Edit: Ohjah, ikweet VNC zou ik kunnen gebruiken, maar volgens mij blijf ik dan met hetzelfde probleem: streamen via Wi-Fi via de ipad gaat niet meer zo opperbest...

Alvast bedankt.

Grtz

Laatst gewijzigd door MrGangstaInc; 28-01-16 om 23:12.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
ipad 16 gb, scherm



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad als tweede scherm toine1978 iPhone algemeen 1 29-07-14 11:44
IPAD als tweede scherm via Bluetooth Update Music iPad algemeen 1 10-02-13 22:30
ipad als 2e scherm naast de TV patrick11994 iPad Apps 0 12-09-11 21:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:43.