//

Alle geïnstalleerde apps niet in "aangekocht"?

Alle geïnstalleerde apps niet in "aangekocht"? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad doet het prima maar ik merkte vandaag iets eigenaardig op. Alle apps die ik aangekocht of gratis gedownloaded heb uit de Appstore komen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-05-16, 22:24
wimpad wimpad is offline
 
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 85
Standaard Alle geïnstalleerde apps niet in "aangekocht"?

Mijn iPad doet het prima maar ik merkte vandaag iets eigenaardig op.
Alle apps die ik aangekocht of gratis gedownloaded heb uit de Appstore komen in de afdeling "aangekocht" staan. Dat is tot nu toe bij alle apps voor mijn iPad en voor alle progs voor mijn iMac steeds gebeurd. Nu heb ik enkele dagen geleden een app (gratis) geïnstalleerd die de normale weg blijkbaar niet volgt en dus niet in die lijst verschijnt.
Het gaat om een app van natuurpunt Belgie met wandelroutes in Vlaanderen. De app werkt perfect maar staat dus niet in "aangekocht".
site : https://www.natuurpunt.be/op-stap-met-de-route-app
Verder dus geen echt probleem voor mij maar het lijkt me vreemd. Komt dit bij meer aps voor ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-05-16, 21:15
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Bij mij wel, maar bij iPhone-apps.
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden
  #3  
Oud 10-05-16, 21:44
wimpad wimpad is offline
 
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 85
Standaard

Ik heb zelfs geen iPhone , enkel een iPad.
Kan ik vanaf een iPad of een iMac zien of die app ergens in een iPhone-lijst staat ?
  #4  
Oud 10-05-16, 21:51
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Op de iPad kun je in Aankopen rechts klikken op iPad of iPhone al naar gelang de vorige keuze en dan opent zich de keuzemogelijkheid.
  #5  
Oud 10-05-16, 22:33
wimpad wimpad is offline
 
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 85
Standaard

Je hebt het gevonden Beech33. Als ik op iPad-apps klik , dan krijg ik inderdaad een keuzemenu tussen iPad en iPhone ( wel vreemd vind ik , waarom niet de 2 mogelijkheden zichtbaar naast mekaar). En als ik dan dus naar iPhone ga (die ik dus niet heb) dan krijg ik dezelfde lijst met apps als bij iPad , maar er zit er ééntje meer in namelijk het ontbrekende Natuurpunt. Waarom dat daar zit is me nog de vraag , maar het werkt allemaal en dan zijn we weer best tevreden.
Bedankt voor je hulp.
  #6  
Oud 10-05-16, 23:54
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Dat komt omdat die App een iPhone specifieke App is (dus niet universeel of iPad specifiek).
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #7  
Oud 11-05-16, 09:14
wimpad wimpad is offline
 
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 85
Standaard

Dat zou natuurlijk een verklaring zijn. De meesten zullen eerder een wandeltocht maken met een iPhone als gids dan met de iPad die toch wel een stukje groter is. Alhoewel , en ik wil niet muggenziften, ik toch wel vind dat als hij ook werkt met een iPad en gekocht is met een iPad ook bij de iPad-aankopen mag staan.
  #8  
Oud 11-05-16, 14:10
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Dat keuze menu geeft niet aan op welk platform je ze hebt gekocht, maar voor welk platform ze geschreven zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Datum in "momenten" in "Foto's" komen niet overeen met origineel! squertes iPhone algemeen 1 06-12-13 15:35
Kan lang niet alle apps terugvinden bij "Instellingen" op iPhone. Esy iPhone algemeen 6 23-10-13 12:54
na "wis alle instellingen en inhoud", start iphone 3g niet meer op JHDruppers iPhone algemeen 2 13-07-11 13:01
Iphone in loop en niet te herstellen na "alle data verwijderen" tbv verkoop (HELLUP) MCNO iPhone algemeen 0 11-01-09 09:45
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 19:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:21.