//

2de iPad op zelfde iMac voor herstelkopie,updates enz

2de iPad op zelfde iMac voor herstelkopie,updates enz discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn dochter zit al enkele dagen met een tikkeltje afgunst te kijken naar hetgeen mijn iPadje mini 4 allemaal kan. Ik wil haar ook wel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-05-16, 13:38
wimpad wimpad is offline
 
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 85
Standaard 2de iPad op zelfde iMac voor herstelkopie,updates enz

Mijn dochter zit al enkele dagen met een tikkeltje afgunst te kijken naar hetgeen mijn iPadje mini 4 allemaal kan.
Ik wil haar ook wel zo'n toestelletje gunnen , maar zij heeft geen iMac zoals ik waarop ik de herstelkopie maak en de updates e.d. doe.
Zij heeft wel een apple ID voor het oude iPadje van haar dochtertje.
Is het mogelijk dat zij haar mini 4 op mijn iMac komt updaten en op mijn iMac in iTunes een herstelkopie maakt ? Of geeft dat conflicten ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-05-16, 13:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimpad Bekijk bericht
Of geeft dat conflicten ?
Dat geeft geen conflicten. Ik maak hier op een Mac backups van drie (3) iPhones en vier (4) iPads. Ook de updates van die toestellen gebeuren op die Mac.

iTunes houdt aan hand van de UDID netjes bij welke backup van welk toestel is. Dat kan je ook nakijken in de instellingen van iTunes.
  #3  
Oud 12-05-16, 17:11
wimpad wimpad is offline
 
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 85
Standaard

Bedankt voor je hulp Timosha.
  #4  
Oud 14-05-16, 20:51
wimpad wimpad is offline
 
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 85
Standaard

Timosha , mag ik nog even terugkomen op dat UDID dat je vermeldt ?
Ik heb geprobeerd het op te zoeken in instellingen/info op mijn iPad en daar staat een hele lijst nummers met namen als MEI , MEID , SEID enz. maar geen UDID.
Volgens ik op het internet vond , waar men het ook nog over een ICCID en CDN nummer heeft , zou het een cijfer/lettercombinatie van zo'n 40 tekens zijn.Het SEID voldoet aan die voorwaarde maar ergens las ik dat het SEID niet het UDID is. Een nummer dat ook aan die voorwaarden voldoet staat in :
gebruiker/bibliotheek/application support/mobileSync/backup/- . Ik veronderstel dat dat het bewuste UDID moet zijn. Klopt dat ?
  #5  
Oud 14-05-16, 21:01
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimpad Bekijk bericht
is. Een nummer dat ook aan die voorwaarden voldoet staat in :
gebruiker/bibliotheek/application support/mobileSync/backup/- . Ik veronderstel dat dat het bewuste UDID moet zijn. Klopt dat ?
Dat klopt. De directory gebruiker/bibliotheek/application support/mobileSync/backup/ is echter een verborgen directory en daar ga beter niet teveel in prutsen en knoeien.

Als je het toestel aan de Mac aansluit en dan iTunes opstart kan je de UDID ook zien in iTunes. Klik op het serienummer dan verschijnt de UDID. Klik je nu op de UDID verschijnt de ECID.
  #6  
Oud 14-05-16, 21:08
wimpad wimpad is offline
 
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 85
Standaard

Dat was snel .
Ik had inderdaad al eens in iTunes gekeken , maar daar zag ik enkel dat serienummer staan. Ik heb er niet bij stilgestaan om daarop te klikken , maar dat is goed om weten.
Ik kom zelden of nooit in de bibliotheek alhoewel dit toch geen echte "verborgen" bestanden lijken ( ik bedoel die met een . ervoor)?
  #7  
Oud 15-05-16, 18:58
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimpad Bekijk bericht
Ik kom zelden of nooit in de bibliotheek alhoewel dit toch geen echte "verborgen" bestanden lijken ( ik bedoel die met een . ervoor)?
Ja, ge moogt het laatste woord hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple ID voor Ipad en Iphone zelfde of appart hansIphone3g iPad algemeen 5 21-10-12 11:57
Herstelkopie 3.0 --> 2.2.1 Dennis² iPhone algemeen 2 29-07-09 01:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:35.