update 9.3.2 iPad pro 9.7 problemen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iPad loopt telkens vast bij update naar 9.3.2 vraagt om te verbinden via iTunes na verbinden geeft hij eerst de mogelijkheid om bij te werken, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
update 9.3.2 iPad pro 9.7 problemen
iPad loopt telkens vast bij update naar 9.3.2
vraagt om te verbinden via iTunes na verbinden geeft hij eerst de mogelijkheid om bij te werken, lukte niet vervolgens vraagt hij om te herstellen ook zonder succes geeft de fout 56 scherm iPad bevriest met het apple logo en de voortgangsbalk ongeveer in het midden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
apple care belooft weinig goeds: heb al 49 minuten wachtmuziek...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
1h20 minuten wachtmuziek: ja, PRO support geven is nog iets anders dan PRO toestellen verkopen...
|
|
|||
|
|||
Dan maak een incident aan op de Apple website met het verzoek om je op te bellen.
|
|
|||
|
|||
leuk, na 1h40 minuten wachtmuziek wordt gewoon de verbinding verbroken bij AppleCare
|
|
|||
|
|||
Ik krijg iTunes niet geïnstalleerd: "ongeldige handtekening". M'n 12.9" iPad Pro OTA geüpdatet (pffft ging goed). Met m'n 9.7" iPad Pro wacht ik rustig af.
|
|
|||
|
|||
Apple care onbereikbaar:
Op 0800 nr : 1h40min wachtmuziek en dan wordt de verbinding verbroken Via aangemaakt ticket met verzoek om terug te bellen: je wordt inderdaad onmiddellijk opgebeld vanuit Ierland, maar komt terug in dezelfde wachtrij terecht waar je ook via het 0800 nr terechtkomt... Na 40min wachtmuziek wordt de verbinding verbroken 3 nieuwe tickets geprobeerd Volgende poging via chat: medewerkers momenteel onbereikbaar Samengevat: sinds 8h vanmorgen vruchteloos aan het proberen om Apple care te bereiken Was dit geen toestel voor de ZAKELIJKE markt? |
|
||||
|
||||
Je kan toch ook met ze chatten? Dan zullen ze je direct terugbellen als jij daarom vraagt. Ik heb nog nooit langer dan 1 minuut gewacht totdat ik met iemand in gesprek ben via de chat. Als je telefonisch contact wilt, doen ze dat ook binnen enkele seconden.
|
|||
|
|||
Apple heeft een nieuwe versie van iOS 9.3.2 (Build 13F72) uitgebracht voor de iPad Pro 9.7
|
|
|||
|
|||
update iPad pro 9.7
das fijn dat er een nieuwe update is uitgebracht, maar mijn iPad is door Apple opgehaald op 25 mei en ik heb hem nog steeds niet terug : step 3 product replacement pending....
|
|
||||
|
||||
Neem even contact op met Apple. Je kan met ze chatten en je weet dan gelijk wat er aan de hand is.
|
|
|||
|
|||
Hier idem dito:
Sinds ik de nieuwste software 9.3.3 installeerde op mijn iPadPro, krijg ik constant de melding "activering vereist": knap vervelend, want je kan je iPad dan niet meer gebruiken tot je kan inloggen op een Wi-Fi-netwerk en/of iTunes. Ik heb ten einde raad contact opgenomen met Apple Support: https://getsupport.apple.com/. Daar raadde men mij aan dat iedereen dit zo massaal mogelijk zou moeten melden via Apple Support, zodat zij een nieuwe release kunnen forceren van de software, waar dus duidelijk een bug zit in de 9.3 versie. Voorlopig kan je het probleem makkelijk omzeilen door bij instellingen - icloud - findmydevice op 'uit' te zetten, maar niet vergeten: wél massaal beroep doen op apple support (= gratis !) om dit probleem te melden zodat ze daar bij Apple een definitieve oplossing kunnen verzinnen ! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen Ipad na update IOS 8 | Mywings | iPad algemeen | 3 | 31-10-14 22:54 |
Problemen iPad 2 iOS6 update | Zekiarici | iPad algemeen | 3 | 24-09-12 15:37 |
|
|