//

binnen halen mail na update ipad

binnen halen mail na update ipad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, Ik heb een ipad air 16GB en heb daar wat problemen mee. Eerst kreeg ik een melding dat het (Icloud) geheugen vol was. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-05-16, 14:20
assiev assiev is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 59
Standaard binnen halen mail na update ipad

Beste allemaal,

Ik heb een ipad air 16GB en heb daar wat problemen mee.
Eerst kreeg ik een melding dat het (Icloud) geheugen vol was. Icloud uitgezet en vervolgens weer die melding. Toen wat apps verwijderd en na een paar weken weer de melding geheugen vol. Weer apps verwijderd.
Maar nu na de nieuwe IOS update kan ik niet eens meer mail binnen halen en als ik dan weer een app of wat verwijder gaat het wel weer. Maar de volgende dag krijg ik toch weer de melding geheugen vol.

Wie kan mij vertellen wat ik het beste kan doen om deze melding (voorlopig) niet meer te krijgen. Ik heb al tijden geen nieuwe apps meer gedownload alleen oude geupdated.
Ik zat er zelf eerst aan te denken om m'n ipad helemaal leeg te halen en alles er weer op nieuw te installeren.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Vast dank daarvoor.

Vriendelijke groet,
Astrid
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-05-16, 15:58
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Onder Instellingen -> Algemeen -> Opslag en iCloud-gebruik -> Beheer opslag kun je zien welke apps lokaal de meeste opslagruimte innemen.
Ik zou je willen aanraden daar eens te kijken.
  #3  
Oud 23-05-16, 13:43
assiev assiev is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 59
Standaard

Zoals ik dit al had vermeld, is dit niet van orde. Ik heb daar al alles aangepast en/of verwijderd, maar dan nog krijg ik die melding. Ik wil gewoon van die melding af en mijn mail op kunnen halen. Dus ik weet even nu niet wat ik moet doen.

Vandaar dat ik ook zelf met het voorstel kwam om alles er af te halen en alles op nieuw te installeren. Ik wilde graag weten of dat een optie is? Of dat iemand anders een andere mogelijkheid weet.
  #4  
Oud 23-05-16, 14:05
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door assiev Bekijk bericht
Zoals ik dit al had vermeld, is dit niet van orde. Ik heb daar al alles aangepast en/of verwijderd, maar dan nog krijg ik die melding. Ik wil gewoon van die melding af en mijn mail op kunnen halen. Dus ik weet even nu niet wat ik moet doen.

Vandaar dat ik ook zelf met het voorstel kwam om alles er af te halen en alles op nieuw te installeren. Ik wilde graag weten of dat een optie is? Of dat iemand anders een andere mogelijkheid weet.
Ik begrijp niet goed wat je bedoelt, maar als je een simpel antwoord wilt:
Alles eraf halen en de iPad opnieuw installeren zal in ieder geval veel ruimte vrij maken.
  #5  
Oud 23-05-16, 14:11
assiev assiev is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 59
Standaard

Dank je wel voor de info.

Maar het gaat erom dat ik eerst steeds een melding kreeg dat ICloud vol was. Maar dat heb ik kunnen uitzetten. Nu krijg ik steeds dat mijn geheugen vol is van mijn Ipad terwijl ik al diverse apps heb verwijderd. Nu wil ik mijn mail binnen halen maar dat gaat niet omdat mijn geheugen vol is. Als ik dan weer apps er af haal dan lukt het wel. Terwijl ik constant mijn mailbox op mijn ipad verwijder. En toch krijg ik telkens weer de melding dat mijn geheugen vol is.
Ik hoop dat je nu een beetje begrijpt wat ik bedoel met mijn probleem.
  #6  
Oud 23-05-16, 14:15
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Ik begreep in eerste instantie al wat je probleem was
Daarom heb ik ook een tip gegeven.
  #7  
Oud 24-05-16, 15:01
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Ik zie dat je ook een iPad Air (64 GB) hebt. Heb je op je iPad Air van 16 GB automstisch downloaden van apps aan staan ? Want als je op je Air van 64 GB een nieuwe app aanschaft wordt deze ook op je 16 GB Air gezet. En heb je apps met veel data (tijdschriften, enz.) ?
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
mail direct binnen halen iphone 6 Mad Hankey iPhone algemeen 13 05-01-15 11:24
Lotus notes e-mail binnen halen op mijn Ipad swarfega iPad algemeen 2 10-02-12 18:15
Mail elke 5 min binnen halen djkavaa iPhone algemeen 19 23-01-12 12:55
Accounts blijken geen mail binnen te halen rsvh iPhone algemeen 14 12-08-08 11:23
Gmail probleem mail binnen halen PriZe iPhone algemeen 4 23-01-08 11:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:56.