//

Ipad verbindt niet met thuisnetwerken, wel hotspots

Ipad verbindt niet met thuisnetwerken, wel hotspots discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad 4 (Wi-Fi, 16gb) kan geen verbinding maken met thuisnetwerken, maar werkt probleemloos op hotspots (vanaf mijn iPhone) of op bedrijfsnetwerken (trein, universiteit, kantoor). ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-07-16, 20:25
Lucasvdi Lucasvdi is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2016
Locatie: Eindhoven
Berichten: 2
Standaard Ipad verbindt niet met thuisnetwerken, wel hotspots

Mijn iPad 4 (Wi-Fi, 16gb) kan geen verbinding maken met thuisnetwerken, maar werkt probleemloos op hotspots (vanaf mijn iPhone) of op bedrijfsnetwerken (trein, universiteit, kantoor). Bij een onbeveiligd netwerk krijg ik de melding 'Unable to join the network "name"'; bij een beveiligd netwerk (waar ik het juiste password invoer) de melding 'Incorrect password for "name"'. Ik heb verschillende thuisnetwerken geprobeerd, en krijg bij allemaal dezelfde foutmeldingen.
Het probleem speelt al enige tijd, ik heb meerdere software updates geprobeerd maar geen enkele update heeft enig effect gehad. Gisteren heb ik een nieuwe Wi-Fi-ontvanger in mijn iPad gezet, maar hij vertoont nog exact dezelfde symptomen en ik ben ten einde raad. Wie kan mij helpen?

Bedankt, groeten,
Lucas
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-07-16, 20:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucasvdi Bekijk bericht
Gisteren heb ik een nieuwe Wi-Fi-ontvanger in mijn iPad gezet...
Wi-Fi Ontvanger? Bedoel je de Wi-Fi/Bluetooth radiochip? Indien ja dan kijk eens na of Bluetooth goed werkt.
  #3  
Oud 11-07-16, 21:39
Lucasvdi Lucasvdi is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2016
Locatie: Eindhoven
Berichten: 2
Standaard

Ik heb de Wi-Fi-kabel (of: Wi-Fi antenna flex cable) vervangen, ik weet niet of de radiochip daar aan vast zit. Bluetooth werkt nog steeds probleemloos.
Reageren

Labels
ipad (4), wi-fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone verbindt niet met PC jolijnmaan1998 iPhone algemeen 11 27-02-16 13:35
iPhone verbindt niet automatisch met Wi-Fi luckietje iPhone algemeen 14 23-06-13 23:03
iPhone verbindt niet meer met Apple Wi-Fi paulinhoc Wi-Fi 3 25-09-11 00:04
iPhone 4GB (US) Mail.app werkt wel maar verbindt niet Saik0 iPhone Apps 2 22-09-08 16:17
iPhone verbindt niet meer met PC rontiger iPhone algemeen 53 12-09-08 00:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:24.