Algemene voorwaarden Apple-mediadiensten zijn gewijzigd
Ik probeerde zojuist mijn iPad apps via de app store bij te werken maar daar verschijnt de tekst de de apple- voorwaarden gewijzigd zijn en dat ik een e-mailadres moet opgeven om te nieuwe voorwaarden toegestuurd te krijgen zodat ik me ermee akkoord kan verklaren. Ik heb dus mijn e-mail opgegeven en ontving prompt de nieuwe tekst.
Daar staat dan bovenaan :Deze voorwaarden vormen een overeenkomst ( de “Overeenkomst”) tussen u en Apple. Wij verzoeken u deze Overeenkomst aandachtig door te lezen. Door op ‘Akkoord’ te klikken geeft u aan deze Overeenkomst te hebben begrepen en deze te aanvaarden. Maar waar ik nu ook zoek , ik kan nergens " akkoord" vinden. Normaal zou dat onderaan toch moeten staan , maar nergens te vinden. Ondertussen kan ik geen programma-updates uitvoeren . Hoe los ik dat op ? |
Iedereen heeft die nieuwe voorwaarden moeten accepteren. Jij hebt in het eerste scherm een verkeerde afslag genomen; je had ze daar moeten accepteren.
Geen idee hoe je hier uitkomt; opnieuw beginnen? |
Citaat:
|
Bedankt , we gaan ze allebei eens proberen.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 september 2016 om 17:31 ---------- Is gelukt. Nogmaals dank. |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:00. |