iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad 9.3.5. (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/174515-ipad-9-3-5-a.html)

Luc31 25-09-16 14:39

iPad 9.3.5.
 
Hi,
Door een onhandigheid heb ik de app APstore verwijderd ,van mijn tablet
kan men deze terug ophalen?
Thanks Luc

Otje82 25-09-16 15:20

Ik kan de AppStore niet verwijderen hoor. Of is het een iPad met jailbreak met alternatieve AppStore?

MCNO 25-09-16 15:37

Ik kon m ook niet verwijderen.
Bedoel je soms de Apple Store app?

Om terug te halen opnieuw "kopen" via de Appstore.

Luc31 25-09-16 15:38

App Store reageert niet
 
Hi,
Waarschijnlijk heb ik door onhandigheid de AppStore van mijn tablet verwijderd
Kan men deze terug ophalen of moet het via een reset, hopelijk niet?
Thanks
Luc

Guest-20180925190238 25-09-16 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MCNO (Bericht 1025817)
Om terug te halen opnieuw "kopen" via de Appstore.

Via de App Store die verwijderd is? :confused: Ik kan de App Store in ieder geval niet verwijderen.

MCNO 25-09-16 15:58

Nee, ik ook niet, maar ik denk dat de TS de Apple Store app bedoelt?

Geef eens een harde reset.

Otje82 25-09-16 16:01

De officiële AppStore is toch echt niet zomaar te verwijderen.

Blazez 25-09-16 23:20

Zo veel vaag en fout aan dit draadje dat het bijna aandoenlijk is. Typerend de laatste tijd voor de postings helaas.
Titel is iPad 9.3.5 terwijl het blijkbaar over iOS10 gaat
Ts heeft volgens opgave geen iPad
T's heeft volgens opgave geen iPhone
T's werk op Windows
T's geeft aan dat de app store app verwijderd is. Een app die niet van een iOS device te verwijderen is.
.....
Dus t's vraagt hoe je op Windows onder iOS 9.3.5 een verwijderde app store kan terug zetten . . Logisch toch

Om toch nog wat nuttigs te zeggen. . . . Heb je op je niet bestaande iPad of iPhone onder iOS 10 niet toevallig het Appstore ikoontje ergens verkeerd neergezet? In een folder of zo?
Reset het toestel eens, en doe een search op de Appstore app (swipe ikoontje naar beneden en tik Appstore in).

Guest-20180925190238 26-09-16 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blazez (Bericht 1025838)
Zo veel vaag en fout aan dit draadje dat het bijna aandoenlijk is.

Tja, @Luc31 heeft de gezegende leeftijd van 85 jaar. Dan kan er al iets misgaan. :)

Citaat:

Typerend de laatste tijd voor de postings helaas.
Dat heeft dan weer te maken met een compleet gebrek aan respect (en opvoeding). :mad:

Blazez 26-09-16 10:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 1025862)
Tja, @Luc31 heeft de gezegende leeftijd van 85 jaar. Dan kan er al iets misgaan.

Dat wist ik niet, en in dat geval Excuses en complimenten van mijn kant uit. Hopelijk kan ik dan toch een hulpzame hand bieden. Moet je ook kunnen zeggen.

Blijft staan dat ik het vermoeden heb dat de app store app waarschijnlijk ergens in een of ander foldertje gesleept is en zo niet meer te zien is. Wat ik zo even heb rondgekeken is het echt niet mogelijk om deze app van een device te verwijderen.
Het beste lijkt me dan om in het hoofdscherm even de ikoontjes naar beneden te vegen. Je kan dan de naam intikken van de app die je zoekt.
Tik daar in "Appstore" (zonder de quotes) en als het goed is vind hij dan de app wel op je device. Als de app in een folder staat, dan staat er ook achter hoe deze folder heet.
Dan is het nog een kwestie van zoeken waar deze folder staat op het scherm en de app weer terug slepen, weg uit de folder.

Hopelijk helpt dit.

Beech43 26-09-16 11:11

Hier wat discussiebijdragen van Luc31.

Blazez 26-09-16 11:19

Ja ja, Ik had al sorry gezegd. Niet nog eens inwrijven <grinnik>. Ik ga niet steeds van iedereen z'n postings geschiedenis doornemen.
Luc, vraag maar raak hoor. Ik heb niet het idee dat je je zal laten tegen houden door een melige opmerking van mij (toch?)

TouchMe 26-09-16 14:58

App store kwijt? Dan staat er iets niet goed inbeperkingen.

Luc31 26-09-16 16:42

Apple Store
 
Hi,
Thans voor alle berichten, het was aangenaam te lezen
Ik heb het toch terug gebonden via instellingen
Weet wel in mijn tijd bestond alleen de radio met lampen en die is verdorie opgevorderd door de toenmalige bezetter
Luc

Blazez 26-09-16 19:05

Ahhh dat waren nog eens tijden. Toen een aardappel nog een aardappel was.
Maar mooi dat je het gevonden hebt. Je zegt in de instellingen. Het was in de instellingen uitgezet? Ik wist niet eens dat je die op die manier kon verbergen. Bij de beperkingen dan zeker. Weer wat geleerd om rekening mee te houden :-)

TouchMe 27-09-16 07:18

Je kan de app store "verwijderen" in beperkingen zodat je kinderen de store niet kunnen gebruiken.

Blazez 27-09-16 09:39

Ow, ok. Ik was echt in de veronderstelling dat je alleen de mogelijkheid om apps te kopen, updaten of te verwijderen uit te zetten was. Ik wist niet dat je ook de hele app kon verbergen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:15.