//

Mails in Postbussen niet meer leesbaar.

Mails in Postbussen niet meer leesbaar. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag Forumleden, Ziehier mijn probleem op mijn iPad air iOS 10.0.2 : Wanneer ik mijn e-mails gelezen heb op "Alle Inkomende" archiveer ik ze in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-10-16, 16:14
z512099 z512099 is offline
 
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 27
Standaard Mails in Postbussen niet meer leesbaar.

Dag Forumleden,

Ziehier mijn probleem op mijn iPad air iOS 10.0.2 :

Wanneer ik mijn e-mails gelezen heb op "Alle Inkomende" archiveer ik ze in mijn Postbussen, bijv. Gas en Electriciteit, maar als ik zo'n bericht nog eens wil terug lezen zie ik alleen de titel maar geen verdere inhoud : linksboven draait dan een wieltje en rechts staat: "Laden" met een wieltje dat stilstaat.

Daarbij komt nog als ik terug op Alle Inkomende klik de enkele e-mails die er nog op staan ook niet meer kan lezen !
Ik ben dan verplicht de iPad af en terug aan te zetten en dan kan ik die e-mails op Alle Inkomende terug lezen....heel raar allemaal.
Als ik dan opnieuw een geklasseerde email wil lezen heb ik weer hetzelfde probleem.
Zou dit eenvoudig te verhelpen zijn ?
Met vriendelijke groet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-10-16, 08:14
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Voordat we allerhande opties gaan voorstellen eerst een vraagje:
Wat heb je zelf al geprobeerd om het op te lossen? (Wellicht dat andere topics op dit forum aangaande mail problemen je kunnen voorzien van nuttige info...)
  #3  
Oud 26-10-16, 09:10
z512099 z512099 is offline
 
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 27
Standaard

Dit specifiek probleem heb ik op dit forum niet gevonden, account verwijderen en terugplaatsen misschien, maar die vraagsteller heeft daar niet op gereageerd, dus ik weet niet of het werkt ( weet ook niet precies hoe ik dat moet doen ).
Uit-en aanzetten is voorlopig de enige oplossing..... bij Instellingen, Mails, Voorvertoning naar 5 regels gebracht ( stond op 2 ) maar dat helpt niet.
Ik kan de belangrijkste e-mails gewoon laten staan op Alle Inkomende, maar dat wordt onoverzichtelijk op termijn...
  #4  
Oud 26-10-16, 09:44
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door z512099 Bekijk bericht
Dit specifiek probleem heb ik op dit forum niet gevonden, account verwijderen en terugplaatsen misschien, maar die vraagsteller heeft daar niet op gereageerd, dus ik weet niet of het werkt ( weet ook niet precies hoe ik dat moet doen ).
Misschien niet dit specifiek probleem, maar wel zat andere mail-gerelateerde problemen...

Als het goed is heb je het e-mail account ooit toegevoegd in je instellingen. Op diezelfde plaats kun je het ook verwijderen.
Lijkt me handig om daar eens mee te beginnen en erna opnieuw in te stellen.
Dit vind je hier:
Instellingen -> Mail -> Accounts
  #5  
Oud 26-10-16, 09:54
z512099 z512099 is offline
 
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 27
Standaard

De Tele-net-installateur heeft ooit zelf mijn email-account geplaatst, zelf geen ervaring hiermee, de postbussen waar ik langere tijd niets op plaatste werken perfect, alleen diegenen waar ik heel recent een mail op toevoegde geven problemen, het lijkt me of dit na iOS 10 is ontstaan...
Weer iPad uit- en aanzetten...
  #6  
Oud 26-10-16, 10:06
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door z512099 Bekijk bericht
De Tele-net-installateur heeft ooit zelf mijn email-account geplaatst, zelf geen ervaring hiermee, de postbussen waar ik langere tijd niets op plaatste werken perfect, alleen diegenen waar ik heel recent een mail op toevoegde geven problemen, het lijkt me of dit na iOS 10 is ontstaan...
Weer iPad uit- en aanzetten...
Dan zou ik de Tele-net-installateur vragen om dit opnieuw voor je te doen. Of te vragen of hij/zij je een uitleg kan sturen zodat je dit zelf kan doen.
Vaak zijn de juiste settings ook te vinden op de website van je provider.
  #7  
Oud 26-10-16, 10:59
z512099 z512099 is offline
 
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 27
Standaard

Correctie: ook e-mails die nà iOS 10 verplaatst werden zijn nog leesbaar, het is alleen bij bepaalde postbussen die zeer recent aangevuld zijn, dat email niet meer volledig leesbaar is, tik ik dan op Alle Inkomende dan zijn die ook niet meer leesbaar, alsof die "besmet" zijn.
Heb recent niets aan instellingen veranderd.
Ook harde reset uitgevoerd.....helpt niet.
Ga vanavond nog de laatste iOS update installeren, misschien is het dan terug in orde.
......iPad weer moeten af-en aanzetten...
  #8  
Oud 26-10-16, 11:02
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Succes ermee verder...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IPhone e-mails niet meer leesbaar wijns roger iPhone algemeen 1 24-11-13 09:12
zie niet alle E-mails meer George20 iPad algemeen 7 27-05-12 19:25
Kan niet meer mails laden peetstev00 iPhone algemeen 2 21-04-12 23:37
Kun je op de iphone 4 meer postbussen maken in je mail? yoyonet iPhone algemeen 5 09-08-10 23:42
Nieuwe sms intikken, oude niet meer leesbaar? Niek_ iPhone algemeen 5 23-06-09 17:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:08.