//

Problemen met iPhone 6s configureren naar auto

Problemen met iPhone 6s configureren naar auto discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 6s geconfigureerd met mijn BMW X3 alles perfect verlopen Maar het volgende gebeurd, als ik instap en de configuratie tussen mijn iPhone en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-11-16, 19:24
Homanito Homanito is offline
• iOS 1.0.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2016
Locatie: België
Berichten: 1
Standaard Problemen met iPhone 6s configureren naar auto

Mijn iPhone 6s geconfigureerd met mijn BMW X3 alles perfect verlopen
Maar het volgende gebeurd, als ik instap en de configuratie tussen mijn iPhone en de auto is tot stand gebracht. Belt mijn auto mij op mijn nummer.
Mijn iPhone reageert er niet op maar ik kan ook de telefoonmodus van mijn auto niet uitschakelen door op de knop telefoon te drukken het blijft maar lopen.
Ik kan alleen afsluiten door mijn Bluetooth verbinding in mijn iPhone uit te schakelen.
iemand een idee hoe ik dit oplos?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
problemen met configureren na update naar iOS 9 HaroldHeukelum iPad algemeen 3 17-09-15 11:55
Iphone 4S - Aux problemen auto Ro19922 iPhone algemeen 15 18-11-13 22:49
Problemen met iPod-functie in auto. . . Granny Smith iPhone algemeen 3 13-03-11 14:00
iPhone 3G: Na update van 2.0 naar 2.0.1 steeds opnieuw configureren Iphone martijn88 Unlock 2 11-08-08 11:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:24.