Films haperen en blokkeren die aangekocht zijn via iTunes.
Hallo
Ik heb een iPad 4e generatie, een iPhone 5C en een iPad air. Al deze toestellen zijn prima in gebruik maar één ding werkt op geen van alle toestellen. Tijdens het afspelen van een film die ik aangekocht heb in de iTunes Store, hapert de film constant. Na het haperen lopen de video en audio niet meer synchroon en zegt de app dat het de video niet kan afspelen. Op mijn iPad 4 blokkeert het het hele toestel. Internet is super, heb het met diverse films geprobeerd maar het lukt me niet. Ik heb ook de kwaliteit van hd naar sd gewijzigd maar niets helpt... Kennen jullie een oplossing? Alvast bedankt! |
Citaat:
Streaming maakt gebruik van het UDP protocol. Dat protocol heeft geen noemenswaardige foutcorrectie en werkt alleen goed op een verbinding zonder interferentie. En dat is op een 2.4 GHz Wi-Fi verbinding meestal niet het geval. Indien mogelijk dan probeer eens of het niet beter werkt met een 5 GHz Wi-Fi verbinding. Alternatief kan je ook de 2.4 GHz frequentie eens veranderen naar kanaal 1 of 13. Misschien helpt dat ook al een beetje. |
Ik heb het net even nagekeken en alles is in orde met het internet. Momenteel zit ik op de 2.4 ghz frequentie. Als ik video's via Netflix stream gaat het via een goede snelheid. Maar de video's die ik aangkocht heb via itunes en probeer af te spelen via de standaard 'video's' app haperen, net alsof mijn toestellen het niet aankunnen terwijl ik het in SD afspeel.
|
Citaat:
Citaat:
Succes verder. :) |
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:47. |