//

Films haperen en blokkeren die aangekocht zijn via iTunes.

Films haperen en blokkeren die aangekocht zijn via iTunes. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een iPad 4e generatie, een iPhone 5C en een iPad air. Al deze toestellen zijn prima in gebruik maar één ding werkt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-12-16, 12:29
JonJ JonJ is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2016
Berichten: 4
Standaard Films haperen en blokkeren die aangekocht zijn via iTunes.

Hallo

Ik heb een iPad 4e generatie, een iPhone 5C en een iPad air. Al deze toestellen zijn prima in gebruik maar één ding werkt op geen van alle toestellen.

Tijdens het afspelen van een film die ik aangekocht heb in de iTunes Store, hapert de film constant. Na het haperen lopen de video en audio niet meer synchroon en zegt de app dat het de video niet kan afspelen. Op mijn iPad 4 blokkeert het het hele toestel.

Internet is super, heb het met diverse films geprobeerd maar het lukt me niet.
Ik heb ook de kwaliteit van hd naar sd gewijzigd maar niets helpt...

Kennen jullie een oplossing?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-12-16, 12:36
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JonJ Bekijk bericht
Internet is super...
Het Internet is meestal wel super. Maar is de toegang naar het Internet ook super? En dan bedoel ik de Wi-Fi verbinding naar de router.

Streaming maakt gebruik van het UDP protocol. Dat protocol heeft geen noemenswaardige foutcorrectie en werkt alleen goed op een verbinding zonder interferentie. En dat is op een 2.4 GHz Wi-Fi verbinding meestal niet het geval. Indien mogelijk dan probeer eens of het niet beter werkt met een 5 GHz Wi-Fi verbinding. Alternatief kan je ook de 2.4 GHz frequentie eens veranderen naar kanaal 1 of 13. Misschien helpt dat ook al een beetje.
  #3  
Oud 11-12-16, 12:56
JonJ JonJ is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2016
Berichten: 4
Standaard

Ik heb het net even nagekeken en alles is in orde met het internet. Momenteel zit ik op de 2.4 ghz frequentie. Als ik video's via Netflix stream gaat het via een goede snelheid. Maar de video's die ik aangkocht heb via itunes en probeer af te spelen via de standaard 'video's' app haperen, net alsof mijn toestellen het niet aankunnen terwijl ik het in SD afspeel.
  #4  
Oud 11-12-16, 13:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JonJ Bekijk bericht
Ik heb het net even nagekeken en alles is in orde met het internet.
Nogmaals, met het Internet zullen er zelden problemen zijn. Wel met de Wi-Fi verbinding. Jouw Wi-Fi verbinding is niet het Internet!

Citaat:
...net alsof mijn toestellen het niet aankunnen terwijl ik het in SD afspeel.
De iPad Air heeft een 64-bit A7 processor en is voldoende krachtig om iTunes filmpjes af te spelen. Idem dito, voor de iPhone 5c en iPad 4. Die toestellen zijn ook krachtig genoeg. Ik heb hier ook nog een iPad Air en heb eens geprobeerd om een iTunes filmpje in HD af te spelen. Geen enkel probleem (op een 5 GHz Wi-Fi verbinding).

Succes verder.
Reageren

Labels
films, ipad, iphone, itunes



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HD films op IPAD2 (zonder haperen) wijnenje iPad algemeen 7 20-12-11 01:39
Blokkeren dat iphone foto's zichtbaar zijn op de pc, als je die aansluit via USB Appo Muziek, foto & video 9 14-09-11 00:36
Video: Zijn er hier mensen die serieus short films/muziek vids maken met i4? jaimiefanatic Muziek, foto & video 1 27-09-10 17:10
iTunes geeft app updates aan, maar die zijn er niet Shorty007 Archief 3 10-09-09 12:15
Waarom laat mijn iPhone veel platenhoesjes niet zien die er in iTunes wel zijn? tergil Archief 1 19-02-09 19:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:10.