//

Ongewenste mails van Microsoft in Inbox

Ongewenste mails van Microsoft in Inbox discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Krijg ongewenste mails van postmaster@outlook.com "Folders in your mailbox have name conflicts One or more folders in your mailbox have name conflicts with others or ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-12-16, 12:39
Amadeo Amadeo is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 3
Standaard Ongewenste mails van Microsoft in Inbox

Krijg ongewenste mails van postmaster@outlook.com

"Folders in your mailbox have name conflicts

One or more folders in your mailbox have name conflicts with others or system reserved names."
--------------------

Mails blijven komen. Heb contact gehad met het Microsoft Support Team. Zij kunnen mij niet helpen. Zij zeggen hier het volgende over :

"De mensen die normaliter melding maken van dit probleem zijn of in het bezit van een iphone, of een ipad. Dat is wat mij tenminste is opgevallen. Ik kan niet voor al mijn collega's spreken, maar in mijn ervaring is er ergens in de mailapp van iOS een reden of fout die die map de hele tijd opnieuw toevoegt."
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-12-16, 12:46
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Lees het onderstaande topic en de verwijzingen in het antwoord:

http://forum.iculture.nl/f90/ipad/f9...3213-spam.html
  #3  
Oud 14-12-16, 19:42
Amadeo Amadeo is offline
 
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 3
Standaard

Het probleem is, mede door de medewerking van het "Apple Care Team" opgelost.

Outlook.com heeft meerdere email accounts. Dat is de oorzaak van het probleem van de onophoudelijke stroom van dezelfde mail van Microsoft Outlook : postmaster@outlook.com

"Folders in your mailbox have name conflicts

One or more folders in your mailbox have name conflicts with others or system reserved names." enz.
-----------------------

Ik heb het probleem als volgt opgelost : Ga naar Instellingen - Mail - Accounts. Klik op Accounts en verwijder de Hotmail Account (Deze wordt nu inactief.). Zorg, dat er slechts één account overblijft : je hotmail account, aangeduid met : Mail.

(De Hotmail-Account met jouw e-mailadres én het mailadres "Mail"-Account hebben DEZELFDE Server Inkomende Post Hostnaam : imap-mail.outlook.com, dé oorzaak van de kortsluiting.

Laatst gewijzigd door Amadeo; 14-12-16 om 19:44. Reden: Spelfouten
Reageren

Labels
microsoft bug .



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
E-mails verwijderen op iPhone, maar niet uit inbox colala iPhone algemeen 4 23-12-13 21:00
Mijn inbox is leeg maar app geeft 842 ongelezen mails aan Dany G iPhone algemeen 8 20-11-13 21:52
Alle mails ophalen die reeds in inbox op pc staan. Celinevvl iPhone algemeen 1 31-12-12 15:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:18.