//

Ipad batterij "tijd sinds volledig opladen" probleem

Ipad batterij "tijd sinds volledig opladen" probleem discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds enkele maanden op de 3 ipads in huis (air 2, pro en mini 4) het volgende: Wanneer ik ga kijken naar instellingen-batterij, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-12-16, 17:23
EddyG EddyG is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 169
Standaard Ipad batterij "tijd sinds volledig opladen" probleem

Ik heb sinds enkele maanden op de 3 ipads in huis (air 2, pro en mini 4) het volgende:
Wanneer ik ga kijken naar instellingen-batterij, en dan onderaan kijk naar "tijd sinds volledig opladen" dan staan er gewoon streepjes achter gebruik en standby.
Vroeger zag ik gewoon daar de tijden van gebruik en standby staan.
Ik laad de ipads altijd volledig op tot 100%.
Thans met mijn iphone 7 heb ik het probleem niet en zie ik altijd de tijden van gebruik en standby.
Is dit een IOS bug op de ipads? Ik draai op alle ipads IOS 10.2.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-12-16, 21:12
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Homeknop en aan/uit knop indrukken(vasthouden) tot je het appeltje ziet heeft bij mij geholpen.
  #3  
Oud 01-01-17, 09:34
EddyG EddyG is offline
• iOS 13.1
• iPadOS 13.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 169
Standaard

Zojuist geprobeerd, maar helpt hier niet.
Ik vind het vreemd dat het op de 3 ipads is en de iphone 7 geeft wel keurig de gebruiks en standby tijden weer.
  #4  
Oud 01-01-17, 09:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyG Bekijk bericht
Is dit een IOS bug op de ipads?
Dat fenomeen kan optreden als sinds het volledig opladen tot 100% capaciteit nog even wordt "bijgeladen". "Bijladen" kan ook gebeuren als het toestel aan een Mac/PC wordt aangesloten om bv. te synchroniseren.

Ik zie dat hier op verschillende types iPhone en iPad. Als dit fenomeen voor jou een probleem is kan je een bug report of feature request indienen bij Apple.

Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 01-01-17 om 09:55. Reden: Schreiffauten
  #5  
Oud 08-01-17, 10:28
ronaldwijkvan ronaldwijkvan is offline
 
• 10.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2016
Berichten: 1
Standaard

Volgens mij ligt dat er ook aan hoeveel je de ipad gebruikt. Ik gebruik hem erg weinig en ik zie er nu ook een streep bij staan
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tijd sinds volledig opladen kapot S¡mon iPhone algemeen 5 05-07-13 01:14
Kan niet meer "mirror" doen met ipad 2 sinds ik hem gejailbreakt heb Born2mod Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 6 14-01-12 19:11
Probleem met "allen beantwoorden" sinds Gmail gepusht is via M. Exchange Mr. Moli iPhone algemeen 0 22-04-10 22:10
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
Optie "Tijd sinds volledig opgeladen" werkt niet meer Renzo4000 iPhone algemeen 0 09-07-09 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:02.