//

toegangscode blokkade na update IOS 10.2.1

toegangscode blokkade na update IOS 10.2.1 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een update naar IOS 10.2.1 kreeg ik de melding - Druk op de thuisknop om de configuratie van IOS 10.2.1 te voltooien - Na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-02-17, 20:36
leobax leobax is offline
 
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2017
Berichten: 3
Standaard toegangscode blokkade na update IOS 10.2.1

Na een update naar IOS 10.2.1 kreeg ik de melding - Druk op de thuisknop om de configuratie van IOS 10.2.1 te voltooien -
Na het drukken op de thuisknop moest ik ineens een toegangscode invoeren.
Ik heb nog NOOIT een toegangscode ingevoerd of ooit gebruikt.
Vandaar vindt ik dit nu zo vreemd dat ik nu zonder enige rede er 1 in moet voeren.
Ik heb Apple support hierover gebeld maar die kan mij ook niet echt een duidelijk antwoord geven.
Ik heb een oude update via ITunes maar die is al meer dan een jaar oud dus daar heb ik niks aan en ik wel en kan de gegevens die op de Ipad staan niet verliezen.
Iemand die mij een oplossing kan geven ???????
Tja ik kan dus alles opnieuw ( fabrieksinstelling ) doen maar dat is GEEN optie.

bedank voor de hulp en suggesties

Vriendelijke groet,
Leo
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-02-17, 00:33
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Je vergist je niet met de SIMcode?

Bij de eerste x aanmelden bij iTunes moet je volgens mij wel degelijk een code kiezen, en dan kan je later in je instellingen (mét deze code!) kiezen of je hem uit wil zetten.

Apple kan je hier niet bij helpen.

Toestel is wel van jezelf/niet gevonden?
  #3  
Oud 05-02-17, 01:05
leobax leobax is offline
 
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2017
Berichten: 3
Standaard

Het gaat hier om een ipad air 2 met alleen Wi-Fi. En sinds ios 10 kan je een code met 6 cijfers gebruiken.
Maar sinds de laatste update en herstard vraagd hij er wel om dus nu staat alles geblokkeerd.

En de vraag of het toestel van mij is had ik wel verwacht. En ja hij is van mij en ja ik heb apple support ook al om info gevraagd en ja ios 10.2.1 heeft een bug......dus nu dus dit vervelende probleem die mij veel ellende bezorgd.
  #4  
Oud 05-02-17, 09:30
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Dus je hebt hem zelf ooit eens uitgezet waarschijnlijk, en door de update is deze nu aangezet? Dat is wel beroerd ja.
Maar je hebt contact hierover met Apple gehad. Vertelde ze nog iets meer dan dat het een (bekende) bug is? Wellicht ook hoe ze het denken op te lossen voor je?
Dat is nog wel interessant om hier even te melden als je wil. Voor een ander ook interessant om te lezen/leren.
  #5  
Oud 05-02-17, 10:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leobax Bekijk bericht
...en ja ios 10.2.1 heeft een bug......
Dat is dan wel een heel zware bug. Ik kan daar op de Apple developer fora niets over vinden.

Kan je inderdaad nog even vermelden wat Apple allemaal te zeggen had over deze bug? Ik ga dan proberen die bug te reproduceren op een iPad Air. Als dat lukt dien ik een bug report in op de Apple Bug Reporter.
  #6  
Oud 06-02-17, 10:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb nog een moeilijke vraag: heb je die update OTA (Over The Air) gedaan of met iTunes?
  #7  
Oud 06-02-17, 20:08
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

heb je wellicht een oude backup terug gezet waarin die toegangscode dus aan stond ? alle instellingen van die oude backup terug gezet ? of alle instellingen van je iphone wellicht ?
  #8  
Oud 06-02-17, 23:46
leobax leobax is offline
 
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2017
Berichten: 3
Standaard

Ik heb alles hersteld, kon op geen enkele manier meer in de ipad. Update was OTA en het was naar de laatste versie. Hellaas......deze dingen kunnen gebeuren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
blokkade door politie/ransome Fasteddie1 iPad algemeen 2 24-01-16 18:18
Ipad blokkade en vraag om vertrouwen PC Applehopper iPad algemeen 2 11-10-15 16:12
iPhone 3GS: 4.0.1 accelerator blokkade opheffen httuna Unlock 3 16-08-10 12:42
display blokkade bij bellen JackvO iPhone algemeen 2 03-02-10 22:53
Blokkade Iphone 3GS SirG Archief 7 15-08-09 12:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:43.