//

Live wallpapers op ipad air 2. Ios 10.2.1

Live wallpapers op ipad air 2. Ios 10.2.1 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zelfs mijn moeder heeft op haar gammele,oude android tablet een bewegend aquarium als wallpaper, maar op een of andere rede krijg ik geen bewegende ( ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-02-17, 22:33
Davea Davea is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 29
Standaard Live wallpapers op ipad air 2. Ios 10.2.1

Zelfs mijn moeder heeft op haar gammele,oude android tablet een bewegend aquarium als wallpaper, maar op een of andere rede krijg ik geen bewegende ( naast de standaard meegeleverde dynamic wallpapers natuurlik) geen bewegende Live wallpaper op een Ipad air 2.

Ik heb wel een app gedownload en die toont div. bewegende wallpapers. Ik kan ze downloaden, maar ze staan dan opgeslagen als stille afbeeldingen. Onder instellingen kan ik bij het kiezen van een wallpaper, kiezen uit DYNAMIC of STILL. Een optie LIVE staat er gewoon niet bij.

Hoe kan ik nu die bewegende wallpaper aan e praat krijgen. De ipad werd standaard geleverd met dynamic wallpapers, dus je zou zeggen dat dat niet zo'n probleem moet zijn?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-02-17, 09:28
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

VOlgens mij heb je dit probleem al gemeld in dit topic: LINK

Slotje?
  #3  
Oud 22-02-17, 09:44
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Davea Bekijk bericht
Een optie LIVE staat er gewoon niet bij.
Probeer eerst om "gewoon" te begrijpen wat een dynamic wallpaper is en hoe het werkt. Lees de onderstaande discussie uit het Apple Developer forum:

https://forums.developer.apple.com/thread/18610
  #4  
Oud 22-02-17, 10:52
Davea Davea is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 29
Standaard

dank, gelezen maar niet echt boeiend.
Mijn vraag is alleen of deze wallpapers bestaan uberhaubt.

Als ik een oude android tablet in mn handen krijg en ik zie een vijver met vissen (welke ook nog interactief was) een een aquarium met bewegende vissen, dan moet zoiets toch ook bestaan op een Apple ipad air.

Is er nu zoiets voor de Ipad, ja of nee. Er staat bij die link dat het wel mogelijk is. Hoef verder geen technische uitleg oid
  #5  
Oud 22-02-17, 10:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Davea Bekijk bericht
Is er nu zoiets voor de Ipad, ja of nee.
Tout court, nee! Non! Nein! (staat trouwens ook in die niet "boeiende" discussie).
  #6  
Oud 22-02-17, 10:58
Davea Davea is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 29
Standaard

vreemd hoor. echt een misser van Apple.
zoveelste. Op div Android toestellen zie ik het al jaren.

Niet dat het echt een boeiende functie zou zijn, maar toch.

bedankt voor je antwoord.
  #7  
Oud 22-02-17, 11:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Davea Bekijk bericht
vreemd hoor. echt een misser van Apple.
Dien een "feature request" in bij Apple en schrijf dat je viskes wil zien zwemmen op jouw iPad. Succes verder.

Product Feedback - Apple
  #8  
Oud 22-02-17, 11:03
Davea Davea is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 29
Standaard

haha. ga ik doen. Ben reuze benieuwd.
Maar zal niet gaan werken. Heb ook al eens gevraagd of er een aan/uit knopje kon komen om die lelijke grijze balk onderin het scherm uit en aan te zetten.

Alz ze nu zien dat er hele tweaks worden gemaakt voor gejailbreakte devices, om dat uit te zetten, zou Apple toch kunnen denken dat het bij veel mensen een ergenis is en zou je dit willen aanpassen in een nieuwe IOS update. Ook voegt die balk ook nogeens niets toe.

Ondanks dat, zitten we in IOS 10.2.1, nog met die onzinnige balk.
Een balk voor icoontjes .... terwijl het hele scherm daarboven, kan worden benut. Maargoed... Zou leuk zijn om zonder jailbreak, een mooi strak scherm te hebben met een vakantiefoto. Maar je moet echt een jailbreak hebben om wat aan je ipad te hebben. Zie link(kwam ik toevallig net tegen):
http://iphonecydiaios.com/install-an...3-3-jailbreak/. Staat dat bewegende wallpapers ook toepasbaar is voor een Ipad, maar dan wel met een Cydia tweak. Jailbreak is bijna noodzakelijk voor een optimale ervaring. Een feature request is niet meer nodig, het bestaat al, maar ook dit weer via een omweg. De tweak zet ook meteen de balk onderaan uit en aan. Twee vliegen in een klap. Hopeloos dat Apple

Bedankt voor jullie bijdrage. Er mag een slotje op ( deze foto toont wat ik bedoelde en wat dus "niet kon" http://iphonecydiaios.com/wp-content...OS-9.3.3-8.png )

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 February 2017 om 11:46 ----------

http://iphonecydiaios.com/wp-content...OS-9.3.3-8.png

Laatst gewijzigd door Davea; 22-02-17 om 12:05.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Live wallpapers wvy Muziek, foto & video 3 06-03-19 13:57
Live wallpapers op ipad air 2. ios 10 Davea iPad Apps 3 22-02-17 10:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:46.