//

iPad air versus iPad pro 10.5

iPad air versus iPad pro 10.5 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Helaas heb ik nog geen vergelijk gezien tussen de laatste versie iPad air en de nieuwe iPad pro 10.5. Hopelijk komt deze snel bij iCulture? ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-06-17, 14:39
janfr janfr is offline
• iOS 13.5.1
• iPadOS 13.5.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 21
Standaard iPad air versus iPad pro 10.5

Helaas heb ik nog geen vergelijk gezien tussen de laatste versie iPad air en de nieuwe iPad pro 10.5. Hopelijk komt deze snel bij iCulture?
Ik heb namelijk een iPad air van 2 jaar oud en zou graag de exacte verschillen zien met iPad pro 10.5. Apple zet alleen de verschillen met de huidige lijn iPads op hun website.
Afhankelijk van de verschillen wil ik tot een aankoop overweging komen.
Verder valt het me op dat Apple (nog?) geen silicon case voor de iPad pro 10.5 heeft uitgebracht. (wel bij de 9.8). Deze heb je namelijk nodig als je het toetsenbord erbij koopt en ook de achterkant beschermd wilt hebben.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-17, 22:35
Johnno87 Johnno87 is offline
• iOS 12.2
• 12.1.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 77
Standaard

Ik ben overgestapt van een iPad Air 2 naar een Pro 10,5
De smart connector met keyboard vind ik echt ideaal. Geen vertraging met bluetooth, verbinden en typen maar. Ik maak steeds meer gebruik van Office, dus dit werkt erg fijn (Je hebt nu wel Office 365 nodig).
Het scherm is prachtig. Groot, maar niet enorm. Mooie dunne randen, pracht apparaat.
Voor de rest is de iPad rete snel, met deze specs kan je echt een lange tijd vooruit. Heb 2 jaar met mijn iPad Air 2 gedaan, die is nu nog eigenlijk snel zat, maar het formaat en de smart connector + keyboard functionaliteit hebben me doen upgraden. Waar de eerste generatie iPad Pro in mijn ogen nog niet heel erg Pro was, zijn ze dit nu zeker wel.
  #3  
Oud 20-06-17, 21:24
Tom2011 Tom2011 is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: Amsterdam
Berichten: 100
Standaard

Heb sinds een week ook een iPad Pro 10.5 en ben dik tevreden met snelheid, scherm, etc.
Had daarvoor een iPad Air, en ja: een wereld van verschil. Bij mij in huis is ook een iPod Pro 9,7 wat snelheid betreft is het verschil daarmee minder merkbaar maar wel aanwezig, wat de beeldscherpte ook hier een duidelijk verschil.
  #4  
Oud 21-06-17, 10:23
janfr janfr is offline
• iOS 13.5.1
• iPadOS 13.5.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 21
Standaard

Dank voor de reacties. Heb inmiddels met Apple medewerker gesproken. Op grond van wat ik doe met de iPad air 2 raadt hij me aan deze te blijven gebruiken. Omdat ik ook nog een 1 jaar oude, prima werkende macbook air heb, zou ik de iPad Pro 10.5 waarschijnlijk niet als "werk-computer" gaan gebruiken.
Nu afwachten wat iOS11 gaat brengen..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad 2 versus iPad mini 1 iPodTouch2G iPad algemeen 5 18-01-16 13:56
iPad 4 versus iPad 3? MagnificentDPE iPad algemeen 9 06-11-12 19:39
iPad versus Galaxy arttext iPad algemeen 1 11-09-11 13:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:41.