//

Melding 'Engels toetsenbord gedetecteerd'

Melding 'Engels toetsenbord gedetecteerd' discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn Ipad Pro 2017 komt regelmatig de melding 'Engels toetsenbord gedetecteerd'. Enige opties: toevoegen of later toevoegen. Terwijl ik geen Engels toetsenbord wil. Als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-07-17, 07:44
Diana123 Diana123 is offline
 
• 10.3.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jul 2017
Berichten: 1
Standaard Melding 'Engels toetsenbord gedetecteerd'

Op mijn Ipad Pro 2017 komt regelmatig de melding 'Engels toetsenbord gedetecteerd'. Enige opties: toevoegen of later toevoegen. Terwijl ik geen Engels toetsenbord wil. Als ik hem uiteindelijk toevoeg, krijg ik dus aanvullingen bij het typen in het Engels. Vervolgens verwijder ik het toetsenbord bij instellingen, maar dan komt de melding weer regelmatig. Heeft iemand een oplossing? Wat natuurlijk ontbreekt bij de melding is de optie: 'deze melding niet meer laten zien' maar dat zijn ze helaas vergeten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-17, 16:06
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Heb je een extern toetsenbord van bijv. Logitech? Die kennen alleen de Engelse lay-out.
Zo niet, dan kun je alsnog het Engelse toetsenbord accepteren en daarna via het wereldbolletje het Nederlandse selecteren, dan komt die vraag in elk geval niet meer terug.
__________________
Privacy? Ik heb niets te verbergen, maar dat gaat niemand wat aan!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes update 12.3.1.23: geen iDevice meer gedetecteerd! apeka iTunes 3 26-10-15 21:05
Windows: Melding bij het in DFU-mode zetten van iPhone, melding in iTunes niet meer wegkrijgen Londonforever iTunes 0 21-09-11 23:38
Wi-Fi wel gedetecteerd geen verbinding ferryboers Wi-Fi 133 17-10-10 15:32
Geweldig toetsenbord!! (App) (engels) vdvorst iPhone Apps 8 01-11-08 20:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:50.