majinchaos |
23-08-17 23:44 |
Rare iPad Air
Hoi,
Vandaag een trotse bezitter van een iPad Air. 2ehands via marktplaats gekocht. iPad ziet er als nieuw uit. Meneer had er 2. Na een korte test sessie hebben mijn zus en ik beide eentje meegenomen. Alles lijkt prima te werken, echter kan mijn iPad de iMessage niet activeren. Dit geldt ook voor FaceTime.
De iPad van mijn zus kan dat wel.
Zal wel lukken na een herstart dacht ik. Helaas, nog steeds niet. Via de Apple coverage site kan jeje iPad controleren op support. Zo gezegd zo gedaan. Nu komt het leuke. Het serienummer wordt niet door Apple herkend. Serienummer wordt 100% goed ingevoerd. Voor de gein het serienummer aan de achterkant van de iPad bekeken. Deze komt niet overeen wat er in algemeen - info staat. Dat is raar, alle iPhones en iPads die ik tot nu toe heb gehad komen de serienummers altijd overeen. Er is dus iets gebeurd met deze iPad. Ik kan wel iPads downloaden en installeren. Ben ook ingelogd in de AppStore.
Iemand dit weleens meegemaakt? Of wat dit kan zijn? Op de iPad zat geen lock op. Alles was ontgrendeld. Voor de zekerheid ook al een restore uitgevoerd, mocht helaas niet baten.
iMessage en FaceTime zijn de enige die niet geactiveerd kunnen worden. Mogelijk nog gekoppeld aan de oude gebruiker?
Alle hulp is welkom!
|