//

Numbers e/o pages documenten in grijs

Numbers e/o pages documenten in grijs discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een Ipad air 11.0.3. Nu kan ik sinds kort documenten niet meer allemaal openen omdat ze in grijs weergegeven worden. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-10-17, 10:30
Ikkemij Ikkemij is offline
 
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Oct 2017
Berichten: 1
Red face Numbers e/o pages documenten in grijs

Hallo, ik heb een Ipad air 11.0.3. Nu kan ik sinds kort documenten niet meer allemaal openen omdat ze in grijs weergegeven worden. Ik heb al vanalles geprobeerd, opslaan in de drive, op de ipad. Het is alleen mogelijk om bij de een of wel bij de ander de documenten te openen, dus ofwel pages ofwel numbers. Als het bij de een lukt dan staan ze bij de ander weer in grijs. Heel vervelend, want ik wil al mijn documenten altijd gewoon op mijn ipad kunnen zien. Hebben jullie dit ook en wat kan ik er aan doen? Ik ben bang gegevens te verliezen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pages, Numbers en Keynote weer betaalde apps? Roonell iPad algemeen 5 15-09-15 09:41
Synchroniseren van pages en Numbers met iPhone 4 en iPad air Gstins iCloud 4 29-10-14 20:27
Tabel van numbers invoegen in Pages hadego iPad Apps 0 23-12-12 13:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:54.