//

Safari start niet meer op.

Safari start niet meer op. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPad air2 heb ik kort geleden update IOS 11.1.2 uitgevoerd. Ik weet niet of het een met het ander te maken heeft, maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-11-17, 11:16
Ramor Ramor is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2017
Berichten: 1
Standaard Safari start niet meer op.

Op mijn iPad air2 heb ik kort geleden update IOS 11.1.2 uitgevoerd. Ik weet niet of het een met het ander te maken heeft, maar 1 dag later kreeg ik Safari niet meer gestart. En dat lukt me nu nog steeds niet. Zodra ik het Safari icoontje aanklik lijkt het dat het programma start (beeldscherm licht fractie van een seconde op), maar meteen wordt het afgebroken en kom ik weer op het beginscherm. Heb al een tip (uitschakelen Safari-suggesties bij instellingen) uitgeprobeerd, helaas zonder resultaat.
Het is trouwens vreemd dat ik Safari op mijn iPhone 6s (ook met IOS 11.1.2) wèl gewoon kan gebruiken.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Alvast bedankt voor het meedenken!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-11-17, 11:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Voer om te beginnen eens een harde reset uit.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
Iphone 3gs start niet meer op en laad ook niet meer op en itunes herkent hem ook niet youssef10 iPhone algemeen 9 01-11-12 17:24
iPad start niet meer op.. helemaal niet meer zorphion iPad algemeen 4 06-12-10 01:22
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
safari start niet op. blauwe balk blijft vast staan arjanwitten iPhone Apps 1 09-01-09 09:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:30.