iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   iPad blijft hangen in herstelmodus en iTunes kan niet herstellen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/179934-ipad-blijft-hangen-herstelmodus-itunes-niet-herstellen.html)

alexv 10-12-17 16:25

iPad blijft hangen in herstelmodus en iTunes kan niet herstellen
 
Mijn iPad Air blijft hangen op zwart. Kan met de homebutton en de knop aan de zijkant niet resetten.

Als ik de iPad aansluit aan de de computer, ziet iTunes dat er een iPad in herstelmodus is en vraagt deze te herstellen. Als iTunes aan de gang gaat, krijg ik op een gegeven moment een foutmelding. Elke keer als ik het opnieuw probeer krijg ik een andere foutmelding (4013 bijvoorbeeld).

Alles geprobeerd via de site van Apple en trucs van mensen, maar het is nog steeds niet opgelost.

In de winkel van Apple kunnen ze hem ook niet resetten en ik kan hem opsturen voor 340-400 euro....

Heeft er iemand een oplossing of ooit hetzelfde gehad?

Guest-20180925190238 10-12-17 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alexv (Bericht 1038788)
Mijn iPad Air blijft hangen op zwart.

Zwart scherm? Ben je zeker dat de accu niet diep ontladen is? Dat kan ook die iTunes fouten 40xx verklaren.

Hang de iPad eens een paar uur met de originele USB-kabel aan de originele lader.

iPhoneAlot 10-12-17 19:48

Een familielid had dezelfde klachten met een iPad Air. Uiteindelijk opgestuurd naar Apple. Na een week zonder commentaar een gloednieuwe toegestuurd gekregen.

alexv 11-12-17 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 1038789)
Zwart scherm? Ben je zeker dat de accu niet diep ontladen is? Dat kan ook die iTunes fouten 40xx verklaren.

Hang de iPad eens een paar uur met de originele USB-kabel aan de originele lader.

Geprobeerd met een niet officiele kabel vannacht, maar niet gewerkt. Vandaag bij iemand anders met officiele kabel proberen. Hele goede tip. Heb hem inderdaad tijd niet gebruikt.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot (Bericht 1038794)
Een familielid had dezelfde klachten met een iPad Air. Uiteindelijk opgestuurd naar Apple. Na een week zonder commentaar een gloednieuwe toegestuurd gekregen.

Kosteloos? Ben bang dat mijn iPad te oud (4jaar ongeveer) is om zo te laten vervangen..

iPhoneAlot 11-12-17 09:20

Gewoon toch contact opnemen met Apple. In het voorval waarnaar ik verwijs was de iPad ruim 3 jaar oud.

Barthilomeus 21-12-17 17:18

Ik heb ook zoiets met de ipad van mijn vader. Zwart scherm en dan na enkele posingen kan ik hem met iTunes herstellen.iPad moet dan opnieuw ingesteld worden, Back-up terughalen en na een paar dage gebruik weer op zwart
IPad iOS 11.2.1

IPad air

alexv 21-12-17 17:20

De iPad ligt ter repartie bij een reparatiepunt. Niet van Apple, maar hier kan ik gratis de iPad open laten maken en kijken wat het probleem is.

Alle genoemde tips hebben helaas niet gewerkt. Zal laten weten wat er na de reparatie uit komt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:05.