//

Ipad: automatische donwloads uitschakelen

Ipad: automatische donwloads uitschakelen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lukt mij niet om automatische downloads op mijn ipad uit te schakelen. Ik ga naar settings - ItunesS tore en App Store. Vervolgens probeer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-02-18, 14:30
edc edc is offline
• iOS 13.5.1
• iPadOS 13.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Locatie: Koksijde
Berichten: 48
Standaard Ipad: automatische donwloads uitschakelen

Het lukt mij niet om automatische downloads op mijn ipad uit te schakelen.
Ik ga naar settings - ItunesS tore en App Store.
Vervolgens probeer ik de schakelaartjes bij ''Muziek', 'Apps' en 'Boeken...' naar links te verplaatsen, maar dit lukt mij niet. Ze verspringen telkens terug naar rechts (aan). Het schakelaartje naast 'updates' kan ik wel zonder problemen aan of uit zetten. Wie weet een oplossing.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-02-18, 07:30
edc edc is offline
• iOS 13.5.1
• iPadOS 13.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Locatie: Koksijde
Berichten: 48
Standaard

Ben er ondertussen zelf achter gekomen. Blijkbaar is een verbinding met het internet noodzakelijk om de automatische downloads te kunnen uitschakelen. Eens thuis en verbonden via Wi-Fi, was er geen probleem meer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipad automatische synchronisatie van foto's via Wi-Fi StephanD Muziek, foto & video 9 17-05-12 17:28
Ipad automatische synchronisatie software met Wi-Fi naar een url sierts iPad Apps 1 03-01-12 14:10
(3G-3.0-Jailbreak) automatische update's uitschakelen sonick iPhone Apps 0 21-07-09 11:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:01.