//

Macbook gekoppeld aan iPhone 7

Macbook gekoppeld aan iPhone 7 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb sinds kort een Macbook air. Ik heb mijn Apple ID gebruikt die ik ook op mijn iPhone 7 gebruik en deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-03-18, 23:25
Roos1995 Roos1995 is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 29
Standaard Macbook gekoppeld aan iPhone 7

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een Macbook air. Ik heb mijn Apple ID gebruikt die ik ook op mijn iPhone 7 gebruik en deze als het goed is ''gekoppeld''. Dit is op zich geen probleem, maar als ik op mijn iPhone op safari zit dan is deze ook zichtbaar op mijn macbook. Aangezien de macbook door meerdere mensen wordt gebruikt vind ik dit toch niet zo'n prettig idee. Ik heb al geprobeerd via systeemvoorkeuren bij 'icloud' de 'safari' uit te vinken, maar hiermee is het probleem nog niet opgelost en ik weet ook niet of ik het juist heb gedaan. Wie kan mij helpen? Dat hij gekoppeld is is geen probleem maar het zou fijn zijn als ik deze optie wel kan uitschakelen

Groetjes
Roos
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-03-18, 23:34
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Zet op de iPhone Handoff uit.
  #3  
Oud 31-03-18, 23:36
Roos1995 Roos1995 is offline
• iOS 9.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2015
Berichten: 29
Standaard

Aha kijk aan het werkt!!

Bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone maakt geen geluid bij meldingen als Apple watch is gekoppeld Littlemonky Apple Watch algemeen 6 24-03-17 11:03
niet alle contacten zijn gekoppeld aan iphone en icloud arnevdm iPhone algemeen 0 23-03-15 21:28
Krijg iphone 5s niet gekoppeld aan mac via bluetoot Jfk72 iPhone algemeen 9 03-10-14 11:39
Vorige eigenaar nog gekoppeld via gamecenter Jrw iPhone algemeen 2 14-02-14 21:01
Nieuwe Itunes, Iphone nog niet aan me Pc gekoppeld bababakkus iTunes 6 31-12-08 00:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:45.