iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Live streamen via mijn Facebook pagina (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/181413-live-streamen-via-mijn-facebook-pagina.html)

Sermant 09-04-18 21:21

Live streamen via mijn Facebook pagina
 
Beste,
Ik heb een iPad 3 , 10.3.1 .
Ik wil een livestream doen via mijn Facebook pagina , als ik op live klik krijg ik de melding u moet flash player installeren , ik weet dat flash player niet werkt op
Appel . Hoe kan ik dat oplossen ?. En er is nog een probleem als ik naar mijn instelingen ga van mijn iPad naar privacy zie ik Facebook niet staan , dus ik kan ook mijn camera en mijn micro niet aanvinken , hoe kan ik dat oplossen ?
Ik heb het geprobeerd met een programma live en met paginabeheer , dan lukt het wel maar niet op mijn Facebook pagina en dat is de bedoeling .
Wie kan mij hier bij helpen , alvast bedankt
Met vriendelijke groeten
Freddy

Gonus 10-04-18 08:12

Hiervoor zul je de Facebook app moeten installeren

Sermant 10-04-18 08:23

Is geïnstalleerd en werkt maar kan niet streamen , deze melding krijg ik , probeer uit te zenden vanuit de nieuwste desktop versie van Chrome op Firefox om live te gaan met je camera of installeer flash player
Groetjes
Freddy

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 April 2018 om 08:25 ----------

Ik heb ook Facebook app geüpdatet

Gonus 10-04-18 08:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sermant (Bericht 1041616)
Is geïnstalleerd en werkt maar kan niet streamen , deze melding krijg ik , probeer uit te zenden vanuit de nieuwste desktop versie van Chrome op Firefox om live te gaan met je camera of installeer flash player
Groetjes
Freddy

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 April 2018 om 08:25 ----------

Ik heb ook Facebook app geüpdatet

Krijg je deze melding in de app zelf?
Kun je hiervan een screenshot posten?

Sermant 10-04-18 08:56

2 Bijlage(n)
Als ik op live klik krijg ik het volgend beeld, alsik dan op instelingen klik krijg ik het volgend beeld.
Groetjes
Freddy

Sermant 10-04-18 09:01

2 Bijlage(n)
Wat ik ook raar vind is dat de Facebook app niet bij camera en micro staat zo als in afbeelding

Gonus 10-04-18 09:06

Zo te zien probeer je nog steeds Facebook te benaderen in een browser.
Installeer de app en open deze. Hierin zou je live moeten kunnen streamen. In een browser gaat dit niet.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 April 2018 om 09:07 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sermant (Bericht 1041622)
Wat ik ook raar vind is dat de Facebook app niet bij camera en micro staat zo als in afbeelding

Je hebt de app waarschijnlijk niet geïnstalleerd

Sermant 10-04-18 09:09

Ok ik zal het eens proberen , ik neem zo vlug mogelijk terug contact . Voor nu al bedankt voor de reactie

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 April 2018 om 09:26 ----------

Beste Gonus , het is opgelost ik melde me inderdaad via brouwer aan wat natuurlijk niet lukt , dat weet ik dan ook weer . Hartelijk bedankt voor uw hulp
Met vriendelijke groeten
Freddy

Gonus 10-04-18 09:56

No problem


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:40.