//

Waar staan de "aankopen " op mijn iPad

Waar staan de "aankopen " op mijn iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPad mini 4 is volledig bijgewerkt , met alles updates van alle programma's. Ik heb een tijd geleden een programma verwijderd maar zou dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-04-18, 16:10
wimpad wimpad is offline
 
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 85
Standaard Waar staan de "aankopen " op mijn iPad

Mijn iPad mini 4 is volledig bijgewerkt , met alles updates van alle programma's. Ik heb een tijd geleden een programma verwijderd maar zou dat graag terugzetten. Nu kon ik vroeger altijd een lijst zien met de aankopen in de app.store ( en de iTunes store) maar die lijst vind ik nergens meer terug.
Ik zie in de app store onderaan enkel de mogelijkheden :Vandaag-Games-Apps-updates en zoek.
Volgens mij stond er vroeger ook een "aankopen" bij zoals op mijn iMac vanwaaruit ik kon zien welke apps ik ooit gekocht had en welke ik dan ook opnieuw kon installeren.
Weet iemand waar die "aankopen" nu ergens staat ?
Dank bij voorbaat
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-04-18, 16:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimpad Bekijk bericht
Ik zie in de app store onderaan enkel de mogelijkheden :Vandaag-Games-Apps-updates en zoek.
Yep en boven rechts staat een icoontje. Kan een foto van u zijn. Klik daar eens op. Dan verschijnt bovenaan uw account en daar onder..... Aankopen.
  #3  
Oud 19-04-18, 16:26
wimpad wimpad is offline
 
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2016
Berichten: 85
Standaard

Bedankt voor je snelle reactie Timosha.
Onder dat blauwe icoontje met de vorm van en hoofd vind ik inderdaad de lijst "aankopen" , met inbegrip van het verwijderde item.

Nogmaal dank voor de hulp.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Zoek mijn iPad" vergrendelen Jandirk iPad algemeen 7 07-07-13 18:14
Mac OS X: Waar zijn al mijn "internet" radiozenders gebleven? appleblues iTunes 2 10-12-12 12:22
SPOED: " Zoek mijn iPad" Berryvz iPad algemeen 11 15-05-12 19:35
Mac OS X: Verwijderen optie "Laat staan" deactiveren Bubbly iTunes 0 05-02-12 14:30
B ij "alle contacten" zien in welke groep ze staan iMoos iCloud 0 19-01-12 10:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:37.