Weergave agenda discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als er diverse afspraken/evenementen op dezelfde dag in mijn agenda staan die een hele dag duren, dan zie ik bovenaan die dag een paar regeltjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weergave agenda
Als er diverse afspraken/evenementen op dezelfde dag in mijn agenda staan die een hele dag duren, dan zie ik bovenaan die dag een paar regeltjes met die afspraken/evenementen, maar niet allemaal, (en dan staat er bijvoorbeeld nog 5 andere). Deze zijn ook niet zichtbaar als je naar de dagweergave gaat.
Kun je dit zo wijzigen dat je dan wel alles gaat ziet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tijdzone agenda gmt weergave | tvanveldhuizen | iPad Apps | 12 | 20-04-21 18:48 |
agenda weergave is deels weg | cortrans | iPhone algemeen | 2 | 16-09-15 11:10 |
Lijst weergave van afspraken in de agenda | vuurvreter | iPhone algemeen | 6 | 19-03-14 12:22 |
agenda items staan dubbel in lijst weergave, niet /dag of maand weergave? | evenementenbaseline | iTunes | 0 | 22-03-11 22:38 |
|
|