Niet-via-iTunes-gekochte-video’s toevoegen aan app Video’s discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om niet via iTunes gekochte video’s toe te voegen aan de app Video’s? Bij het openen van de app Video’s komt dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet-via-iTunes-gekochte-video’s toevoegen aan app Video’s
Is het mogelijk om niet via iTunes gekochte video’s toe te voegen aan de app Video’s?
Bij het openen van de app Video’s komt dit scherm: 4F16D002-B509-45A2-90A5-AEADBB8DB5F0.png en dus lijkt het via deze weg niet te kunnen. Weet iemand hoe wél? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kunt in iTunes via bestanddeling de app kiezen en dan de video daar naartoe slepen. Zo heb ik dat gedaan met mijn 24 bit muziekbestanden die anders niet af te spelen zouden zijn.
|
|||
|
|||
Ik zet al mijn "gekochte" films om met Subler naar .m4v en zwier die dan in mijn iTunes Library. Kan je ze ook syncen met iPad en zo.
|
|
|||
|
|||
Heel veel dank voor de tips iPhoneAlot en Blankstar.
|
|
|||
|
|||
Video's slepen
Idd via bestandsdeling. Ik comprimeer ze eerst in Handbreak, burn er meteen subs in (gehoorbeschadiging) en zet de mp4's over naar de app Rocket. Stream de movies via Chromecast naar m'n (niet smart)tv'. Werkt als een zonnetje
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 6+ video gebruiken als 720p video in Desktop iMovie ziet er niet uit | VincentEN | iPhone algemeen | 0 | 07-05-15 16:06 |
Via itunes wel video; op iphone geen video | Riz | iTunes | 0 | 18-02-10 21:27 |
|
|