//

apps van bestaande iPhone syncen met nieuwe iPad

apps van bestaande iPhone syncen met nieuwe iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wellicht zie ik iets eenvoudigs over het hoofd maar ik geraak er niet wijs uit... Toen mijn vrouw naast haar 6 jaar oude iPad air ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-11-18, 21:59
raverke95 raverke95 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 80
Standaard apps van bestaande iPhone syncen met nieuwe iPad

Wellicht zie ik iets eenvoudigs over het hoofd maar ik geraak er niet wijs uit...


Toen mijn vrouw naast haar 6 jaar oude iPad air 2 een iPhone 8 kocht deze zomer, logde ze met haar bestaand iCloud account in op de iPhone, maar configureerde ze die als nieuwe iPhone. Ze stelde hem in en downloadde alle gewenste apps.
Vervolgens haar iPad ook eens volledig gewist, ingelogd met haar iCloud account en dat ding begon alle apps te downloaden die ook op haar iPhone stonden. Installeert ze nu een app op de iPhone of iPad, staat die automatisch ook op haar ander toestel.


Ik heb al even een iPhone 8. Ik koop me dinsdag een tweedehandse iPad pro 12 van eind 2017. Ik log in met mijn iCloud, stel hem in als nieuwe iPad en geen enkele app wordt gesynct.

Onder instellingen -app store staat bij "automatische downloads" alles aangevinkt behalve "muziek".
Op de iPad staat alles aan, behalve "boeken en audioboeken". Vink ik dat ook aan, krijg ik de melding "Dit apparaat is al geassocieerd met een Apple ID".
Ik kan dan kiezen tussen annuleer en Syncen.


Wat doe ik mis?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-11-18, 08:25
raverke95 raverke95 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 80
Standaard

Lijkt inmiddels te werken.
Reservekopie gemaakt v iPhone op iTunes en die dan op iPad gezet. Gek dat ik dat twee keer moest doen voor het effect had...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Syncen met nieuwe PC, volgorde apps gewijzigd ASS-Ware iTunes 0 20-10-11 11:40
bij syncen in itunes alle apps zichtbaar maar op iPad niet...? mauhof iPad algemeen 3 15-11-10 13:49
Reeds bestaande iPhone wordt door iTunes als een nieuwe gezien triple-iks iTunes 1 23-09-10 17:46
Nieuwe simlocked iPhone i.c.m. bestaande T-mobile simkaart? nandelll Koopinformatie Nederland 3 19-09-09 12:20
nieuwe pc en itunes versie en syncen met bestaande iphone KDR iTunes 3 02-02-08 17:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:08.