//

Zwaar beschadigd iPad mini 4 verkopen?

Zwaar beschadigd iPad mini 4 verkopen? discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forum gebruikers, Ik heb een iPad mini in huis die lang geleden zwaar beschadigd is geraakt, en die ik altijd bewaard heb. Het glas ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 05-12-18, 22:24
Macaronipony Macaronipony is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2018
Berichten: 1
Standaard Zwaar beschadigd iPad mini 4 verkopen?

Hallo forum gebruikers,

Ik heb een iPad mini in huis die lang geleden zwaar beschadigd is geraakt, en die ik altijd bewaard heb. Het glas is aan diggelen en deels uitgevallen, waardoor delen van de binnenkant te zien zijn, boven en onder. Hij functioneerde nog helemaal prima op het moment van het ongeval. Het zou dus zo kunnen dat de iPad afgezien van de buitenkant nog goed is.

Mijn vraag is, wat kan ik hier mee doen, als ik er eventueel nog geld voor zou willen krijgen? Wie zou dit kunnen bekijken en eventueel willen overnemen om er nog wat van te maken, is daar een geschikt bedrijf voor? Of is er toch weinig meer voor te krijgen als hij er zo aan toe is?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 5s zwaar beschadigd, functioneert nog wel volledig Henkpatat iPhone algemeen 13 18-12-14 22:38
iPad mini 16GB verkopen - wat is een redelijke prijs? fedorjan Koopinformatie Nederland 2 16-07-14 16:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:03.