iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPad algemeen (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/)
-   -   Ik vind pdf download niet op ipad (https://forum.iculture.nl/f90/ipad/f91/ipad-algemeen/186557-vind-pdf-download-niet-op-ipad.html)

Janverh 28-07-19 09:54

Ik vind pdf download niet op ipad
 
IK download een pdf bestand van een website, onderaan het scherm zie ik dat de download zich voltrekt en lukt. Ik vind hem echter nergens... kan iemand helpen aub. Ik heb een ipad pro 2018 12,9 64gb Wi-Fi
Bedankt alvast

peerenbooms 28-07-19 20:15

Volgens mij in de map "bestanden" dan op mijn ipad.

Janverh 29-07-19 14:06

Nee, staat niet in map Bestanden. Op mijn ipad in bestanden heb ik vier mappen, procreate, sketches, firefox en acrobat, nergens is dat pdf bestand te vinden.;;

Mariche 29-07-19 14:45

Alhoewel ik niet verwacht dat het automatisch daar terechtkomt........
Staat ie soms in de Boeken App?

peerenbooms 29-07-19 19:47

Here's how to find saved PDF files on an iPad:
From the iPad's home screen, tap iBooks to open it.
Tap the Collections button in the top left corner, as shown below.
Tap PDF. The saved PDF files will appear, as shown below.

Dus inderdaad in de boeken app

Janverh 29-07-19 21:51

Nee, staat ook niet bij mijn ibooks..

Albert84 30-07-19 23:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Janverh (Bericht 1049903)
Nee, staat ook niet bij mijn ibooks..

Zoekfunctie gebruiken (midden van je ipad scherm op het ‘bureaublad’, hoewel niet persé midden, en dan iets naar onderen vegen) en zoeken op bestandsnaam of op .pdf.
Wat geeft dat?

Zoekfunctie werkt bij mij altijd perfect.

Janverh 31-07-19 09:09

Ook met de zoekfunctie vind ik het niet. Meestal als ik een pdf bestand download met mijn ipad opent het document onmiddellijk, ik bewaar het dan meestal met ibooks. In dit geval betreft het een ebook in pdf formaat. Ik zag onderaan het scherm dat er iets gedownload werd, maar kan, zoals gezegd het niet meer terugvinden. Ik moet erbij vertellen dat ik het bestand bij een eerste download naar mijn Dropbox heb gestuurd, omdat ik in het verleden ook problemen ondervond met downloaden op mijn ipad. De tweede download, op mijn iPad, verliep zoals te zien onderaan het scherm zonder problemen, maar misschien was er maar één download mogelijk en vind ik het daarom niet. Bedankt allen voor de hulp.

Albert84 01-08-19 22:15

En in Dropbox staat de download nog? Zo ja, dan zou je hem op je ipad moeten kunnen openen.

Eén download mogelijk zou best weleens kunnen inderdaad.

Janverh 02-08-19 09:41

Ja, de download staat nog steeds in dropbox en ik kan hem openen met mijn iPad. Bedankt voor de hulp!

Albert84 02-08-19 23:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Janverh (Bericht 1049947)
Ja, de download staat nog steeds in dropbox en ik kan hem openen met mijn iPad. Bedankt voor de hulp!

Mooi dat de download er nog steeds instaat en met iPad te openen is!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:35.