//

Adapter lighting naar USB

Adapter lighting naar USB discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is mij even niet duidelijk wat nu eigenlijk een juiste adapter is om op de iPad met lighting een ASB stick aan te sluiten. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-19, 17:45
rotterdammer53 rotterdammer53 is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 24
Standaard Adapter lighting naar USB

Het is mij even niet duidelijk wat nu eigenlijk een juiste adapter is om op de iPad met lighting een ASB stick aan te sluiten. Ik kom eigenlijk alleen een Camera adapter tegen.
Weet iemand de juiste adapter?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-19, 22:41
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Er zijn twee Lightning naar USB adapters.

1/ Lightning-naar-USB-3-camera-adapter

en

2/ Lightning-naar-USB-camera-adapter



De nummer 1 kan je een USB sick op aansluiten zolang er maar een kabel in zit die stroom levert. Dus in het witte blokje zit een lightning connector, hier doe je een kabel in vanaf een stroom adapter.



Nummer 2 vraagt wat meer moeite (deze heb ik ook, en onderstaande heb ik zelf geprobeert).

Als je een USB stick er in doet, krijg je de melding dat het niet werkt omdat de stick teveel stroom vraagt.

Als je een powered USB hub er in doet (dus een USB hub met een eigen adapter/stroom voorziening), dan werkt het wel. Je kan dan de USB stick in de hub doen. Ik heb dit geprobeert met een 7 poorts usb hub en dat werkte. Op 1 na werden alle USB sticks die ik geprobeerd heb herkent en werkte. Ook een SD en een mini-sd kaart lezer kon ikzo benaderen.
Ook een GPS toestel in USB mode kon ik zo benaderen. ik heb 4 usb sticks tegelijk geprobeert en dat werkte.


Lightning-naar-USB-3-camera-adapter :

https://www.apple.com/nl/shop/produc...apter?fnode=97


Lightning-naar-USB-camera-adapter

https://www.apple.com/nl/shop/produc...apter?fnode=97


Plaatjes (waarvoor ik het getest heb) zijn hier te zien.

https://forum.gps.nl/viewtopic.php?f...51189&start=15
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Dock naar hdmi adapter Davea iPhone accessoires en onderdelen 0 05-01-14 13:39
lighting naar 30 pins adapter? gaboz iPhone accessoires en onderdelen 8 04-11-13 14:29
SoundDock® Portable digital music system icm met Iphone5+Lighting adapter werkt niet! dkawa iPhone algemeen 3 03-01-13 17:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.