//

Kan geen foto’s toevoegen in iMessage.

Kan geen foto’s toevoegen in iMessage. discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sta voor een compleet raadsel. Ik kan op mijn iPhone XR, iPad Air 2 en iPad Air 3 (2019), alle DRIE met IOS 13 ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-10-19, 12:27
deleon deleon is offline
• iOS 13.4.1
• iPadOS 13.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 143
Standaard Kan geen foto’s toevoegen in iMessage.

Ik sta voor een compleet raadsel. Ik kan op mijn iPhone XR, iPad Air 2 en iPad Air 3 (2019), alle DRIE met IOS 13 geen foto’s meer toevoegen aan een iMessage op de gebruikelijke manier. Ik bedoel door op het foto icoontje onderaan te drukken en dan gaan naar alle foto’s en dan gaan naar je albums. Op de iPhone kan ik nog wel een foto toevoegen uit het ‘Alle foto’s’ album, op de beide iPads niet. En foto’s uit het ‘Mijn fotostream’ album op alle drie de devices toevoegen gaat al helemaal niet.
Foto’s die ik wel zonder problemen kan toevoegen, zijn de foto’s die onderaan staan als ‘Recente foto’s’. Maar daar heb ik weinig aan want daar staan maar beperkt foto’s en ook nog vaak heel oude.
Nu doe ik het maar andersom. Ik ga naar de foto albums en verstuur vanuit daar dan maar de foto via iMessage. Omslachtiger dus.
Vreemd is wel dat foto’s toevoegen aan een iMessage op mijn oude iPhone 6 met IOS 10.2 vanuit welk album dan ook, geen enkel probleem is.
Schiet mij maar lek dus want snap hier niets van meer.
Is het een IOS 13 dingetje? Geen idee. Wie wel?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
E-mail toevoegen in iMessage geeft fout Ellentj iPhone algemeen 1 16-08-17 10:55
geen paperclip voor toevoegen foto's e.d. in adres e-mail iPad Air Viceroy iPad algemeen 7 24-12-13 00:04
Gsm nummer toevoegen aan iMessage Tom034 iPhone algemeen 3 05-12-12 14:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:00.