//

delen 2 Ipads

delen 2 Ipads discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vrouw en ik hebben beiden een I-pad. Ik wil mijn agenda naar haar downloaden. Ik heb mijn contacten al gedownload naar haar. De verjaardagen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-19, 08:18
redcap redcap is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 66
Standaard delen 2 Ipads

Mijn vrouw en ik hebben beiden een I-pad. Ik wil mijn agenda naar haar downloaden. Ik heb mijn contacten al gedownload naar haar. De verjaardagen worden ook weergegeven in haar agenda. Maar de rest van de agenda , de afspraken etc. lukt maar niet.. Heb al van alles geprobeerd. Haar naam toegevoegd, maar helaas. Wat doe ik verkeerd??????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-11-19, 17:43
redcap redcap is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 66
Standaard

Mijn vrouw en ik hebben beiden een I-pad. Ik wil mijn agenda naar haar downloaden. Ik heb mijn contacten al gedownload naar haar. De verjaardagen worden ook weergegeven in haar agenda. Maar de rest van de agenda , de afspraken etc. lukt maar niet.. Heb al van alles geprobeerd. Haar naam toegevoegd, maar helaas. Wat doe ik verkeerd??????
  #3  
Oud 27-11-19, 20:57
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik neem aan dat jullie beiden een eigen apple-id hebben? Wellicht is het dan handig om gezinsdeling aan te zetten. Dan kan je bijvoorbeeld ook gedeelde kalenders daar vanuit aanmaken.

En in de agenda kan je verschillendeagenda's aanmaken (verwarrend, maar helaas). je kan dus in de app bijvoorbeeld een werk kalender, een verjaardags kalender, een persoonlijke kalender, een gedeelde (familie) kalender etcetera.



Misschien dat je dus de afspraken in een andere (niet gedeelde) agendahebt staan?
  #4  
Oud 27-11-19, 22:17
redcap redcap is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 66
Standaard

Ga het bekijken. Bedankt voor de tip👍
  #5  
Oud 29-11-19, 20:32
redcap redcap is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 66
Standaard

Heb alle agenda’s bekeken, heb er 4 gedeeld. Maar mijn afspraken verschijnen niet in haar agenda helaas. Wat doe ik verkeerd?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29-11-19 om 19:40 ----------

Zie bij mijn vrouw onder haar mailadres staan onbeslist er achter bekijk/wijzig.
  #6  
Oud 30-11-19, 11:29
redcap redcap is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 66
Standaard

Is het misschien handiger dat zij mijn ID gebruikt op haar IPad?
  #7  
Oud 02-12-19, 18:28
redcap redcap is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 66
Standaard

Heb alle agenda’s bekeken, heb er 4 gedeeld. Maar mijn afspraken verschijnen niet in haar agenda helaas. Wat doe ik verkeerd?
  #8  
Oud 11-12-19, 15:19
Murcielaygo Murcielaygo is offline
• iOS 13.4.1
• 9.3.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Omgeving Tilburg / Breda
Berichten: 79
Standaard

Je hoeft niet per sé je agenda te delen; zorg dat je beiden dezelfde iCloud-account gebruikt voor de agenda en het is geregeld: wat jij toevoegt kan zij zien en andersom.
Wat je nu hebt is dat zij de afspraken moet accepteren...

Je kunt dit instellen onder Wachtwoorden en accounts in de instellingen-app.
Het is zelfs mogelijk sommige agenda's te delen en sommige niet door gebruik te maken van meerdere accounts, maar ik zou bij mijn vrouw op haar iPhone moeten kijken hoe we dat ook alweer gefixt hebben.
  #9  
Oud 19-12-19, 08:53
redcap redcap is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 66
Standaard

Het werkt. Bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
4 icloud account agenda's, 1 delen en 3 inzien (delen) PDD iCloud 3 28-09-16 12:17
Foto's delen (whatsapp) gelijk vanuit filmrol, delen op facebook Wiebstar iPhone Apps 14 29-05-13 19:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:00.