//

opslag

opslag discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn naam is Richard en ik ben nieuw hier. ik heb altijd android telefoon gehad nu zal iedereen schreeuwen maar ik denk er aan om ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-01-20, 19:58
riri12 riri12 is offline
• iOS 14.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2020
Berichten: 3
Exclamation opslag

mijn naam is Richard en ik ben nieuw hier.
ik heb altijd android telefoon gehad nu zal iedereen schreeuwen
maar ik denk er aan om een iPhone te nemen maar wat mij steeds tegen hield is de opslag van de telefoon.
nu lees ik ook steeds over icloud bij kopen maar krijg ik daar ook meer ruimte op de telefoon?normaal koop je sd kaart en je hebt weer genoeg ruimte! werkt dit ook zo met icloud,kan je alles rechtstreeks naar icloud zetten? en blijf je telefoon de ruimte houden die je gewoon gebruikt.

Graag jullie reactie

Met vriendelijke groet

Richard
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-01-20, 10:21
Gonus Gonus is offline
• iOS 15.0.1
• iPadOS 15.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 744
Standaard

Mocht je serieus overwegen om de overstap te gaan maken van een Android telefoon naar een iPhone zou ik je willen adviseren je eerst goed in te lezen over de opslag op een iPhone, iCloud en het uitbreiden daarvan.
Dit zijn basis specs die je overal kunt vinden en die waarschijnlijk in een vroegtijdig stadium jouw beslissing al zullen beïnvloeden.
  #3  
Oud 22-01-20, 21:28
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Zoals gonus al zegt, lees je even goed in. Dat voorkomt gevloek achteraf.

Maar in het kort, iphone opslag is niet uit te breiden. Punt. Ook niet met icloud.

Je kan icloud gebruiken bijvoorbeeld als opslag voor je backups, synchronisatie van documenten (icloud drive) en opslag van je foto's.

Voor de foto's is er een handigheidje dat je aan kan zetten (optimaliseer iphone opslag) waarbij de grote foto in icloud wordt bewaard, en een kleinere variant op je toestel.



Maar je kan nooit een app bijvoorbeeld ergens anders zetten en ook nog gebruiken om je opslag van je toestel te sparen. Er is wel weer een functie dat een app verwijderd wordt van je toestel als je het niet gebruikt, en zodra je hem weer wil gebruiken wordt hij weer uit de appstore gehaald, maar dan komt hij gewoon op het (hoofd- en tevens enige)geheugen van je toestel.

Hopelijk helpt dit een beetje
Reageren

Labels
opslagcapaciteit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mail opslag Myell iPhone algemeen 2 27-03-19 02:56
Opslag 5GB AlbertR iPad algemeen 3 23-09-17 21:39
Icloud opslag cynthiar iCloud 0 15-04-13 23:26
opslag download brinkertje iPad algemeen 5 22-06-12 13:16
opslag van gegevens brub Ontwikkelen voor iOS 11 01-06-12 12:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:39.