//

iPad 30 pins splitter

iPad 30 pins splitter discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik een iPad 2 die ik middels een camera adapter heb aangesloten op mijn muziek keyboard. Nu kan ik echter niet gelijktijdig de iPad ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-02-20, 19:11
jakenl jakenl is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 6
Standaard iPad 30 pins splitter

Ik gebruik een iPad 2 die ik middels een camera adapter heb aangesloten op mijn muziek keyboard.
Nu kan ik echter niet gelijktijdig de iPad opladen omdat dat via dezelfde connector moet.
Bestaat er een splitter (30 pins!) waarop ik én de camera adapter én een voedingskabel kan aansluiten?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-02-20, 21:38
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Wordt lastig denk ik. Ik weet niet exact wat de apparatuur aan kan, maar ik zou eens rustig op aliexpres rondkijken. Daar zijn 8 pagina's met kabeltjes en stekkerstjes als ik op 30 pins zoek. Misschien moet je via een andere kabel/aansluiting iets splitten. Ik zie bijvoorbeeld wel 30 pins naar micro usb. wellicht dayt je via micro usb dan iets verder komt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Audio splitter met extension cable Congierge iPhone accessoires en onderdelen 4 01-12-13 22:58
Verlengkabel 30 pins gezocht Gert-Jan Hallink iPhone accessoires en onderdelen 0 11-05-10 11:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:35.