Face-time gesprek opnemen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede middag, Ik ben hier nieuw maar heb een vraagje over face-time. Hoe kan ik een gesprek van face-time opnemen? Op internet spreken ze over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Face-time gesprek opnemen
Goede middag,
Ik ben hier nieuw maar heb een vraagje over face-time. Hoe kan ik een gesprek van face-time opnemen? Op internet spreken ze over programma's downloaden op pc e.d. meer maar snap niet wat de pc (Dell) met mijn Ipad en face-time te maken hebben. Eigenlijk kort en bondig: Ik begin/krijg een face-time gesprek en wil dit gesprek opnemen. Hoe werkt het? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Deze website kan je helpen.
https://airmore.com/nl/opnemen-van-f...esprekken.html Zeer vervelend. In dat artikel praten ze ook al over pc. |
|
|||
|
|||
vrij vertaald, nee je kan niet zomaar FaceTime gesprekken opnemen.
Er bestaat wel software op de pc of op de mac waarmee je schermbeelden kan opnemen als video. Als je dan met (die) software zorgt dat het beeld van jouw toestel (waarmee je het FaceTime gesprek voert) ook zichtbaar is op de pc/mac, dan kan je dus dit beeld opnemen. Opnemen direct op de iPhone/iPad kan dus niet. |
|
|||
|
|||
Bij deel 2 van record FaceTime op Mac en iPhone staat hoe het opnemen werkt op de iPhone.
Ik denk dat, als dit voor de iPhone werkt, dit ook voor de iPad geldt. |
|
|||
|
|||
Hartelijk dank voor de reacties Albert84 en Blazez
Ik ga het eens bekijken en uittesten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Face time logo | Peltsoft | iPhone algemeen | 5 | 11-06-12 22:53 |
Face time | Thijske | Telenet | 1 | 31-05-12 15:40 |
Face time ook in buitenlandmet 3g? | walsm005 | iPad algemeen | 5 | 21-01-12 15:08 |
Face time verdwenen | kimvb | Jailbreak | 7 | 15-02-11 11:51 |
face time problemen | zorro 1970 | iPhone algemeen | 3 | 02-12-10 20:13 |
|
|