//

Problemen met bepaalde site op iPad

Problemen met bepaalde site op iPad discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Al geruime ondervind ik meerdere problemen met de site van touroperator Tui.be en Vip-Selection.be. Onderdelen van een pagina die niet werken of reageren. Omdat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-08-20, 12:28
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Problemen met bepaalde site op iPad

Al geruime ondervind ik meerdere problemen met de site van touroperator Tui.be en Vip-Selection.be. Onderdelen van een pagina die niet werken of reageren. Omdat ik deze problemen zowel met Safari als met Chrome en Firefox browser heb ben ik van menig dat deze problemen niet aan men iPad liggen, maar klopt dit volgens jullie?
Of kan er misschien iemand met een iPad deze willekeurige pagina van de site eens openen en kijken of als men bijvoorbeeld op de miniatuur foto’s drukt of deze hierdoor vergroten, of als men op bewaren drukt ((naast de hotelnaam) of dit werkt. Dit zijn een paar dingen waarop men iPad niet reageert.
Mocht jullie van menig zijn dat deze problemen wel degelijk door men iPad veroorzaakt wordt lees ik natuurlijk graag hoe ik dit kan oplossen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-08-20, 19:38
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Miniaturen worden keurig bij mij vergroot
Ook bewaren van een hotel is gelukt.

Mss even een harde reset uitvoeren.
Home toets en power samen indrukken tot apple symbool verschijnt
  #3  
Oud 01-08-20, 23:13
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Net een harde reset gedaan spijtig genoeg zonder resultaat
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ouderlijk toezicht bepaalde apps op bepaalde tijden choke iPhone Apps 0 15-01-19 13:30
iPad 4 - Wi-Fi wordt uit gezet na bepaalde tijd Woutertjuh Wi-Fi 1 04-11-12 18:00
Hopeloos. iPhone doet heeel wenig. Problemen nog niet op site tegen gekomen? glenn_lauw Archief 1 24-03-10 10:44
Quicktime player werkt niet bij bepaalde site. Mosselman iPhone algemeen 4 05-01-10 18:23
Iphone-Ipod mobile site maken van normale site gamertje iPhone Apps 1 16-10-09 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:43.