Bluetooth radio wordt gezien als koptelefoon discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil graag podcasts e.d. streamen van iPad naar bluetoothradio/luidspreker. Dit apparaat wordt echter herkend als koptelefoon, en daarom, vermoed ik, moet ik het volume ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth radio wordt gezien als koptelefoon
Ik wil graag podcasts e.d. streamen van iPad naar bluetoothradio/luidspreker. Dit apparaat wordt echter herkend als koptelefoon, en daarom, vermoed ik, moet ik het volume sterk opschroeven om iets te horen.
Hoe maak ik de iPad wijs dat het geen oortjes zijn? Ik heb al geprobeerd om de Bluetoothverbinding opnieuw in te stellen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Updaten naar iPadOS 14.4 en dan deze nieuwe functionaliteit gebruiken?
https://www.iculture.nl/nieuws/ios-1...-specificeren/
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Jammer.
Welke luidspreker is het? (misschien is er iemand die je probleem herkent en een oplossing heeft?) |
|
|||
|
|||
Het is een radio met bluetoothfunctie. Soundmaster ICD.
|
Labels |
bluetooth |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iPhone wordt niet gezien door laptop met Windows 7. iPad wordt wel herkend | Gonbon | iPhone algemeen | 0 | 12-01-14 16:39 |
IPhone wordt niet gezien door pc of iTunes | smid | iTunes | 0 | 13-10-11 23:24 |
Hoe wordt een iphone juridisch gezien | Pathfire | iPhone algemeen | 2 | 05-08-10 12:47 |
Iphone wordt niet gezien als digitale camera | RV17 | iPhone algemeen | 0 | 05-06-10 11:30 |
Help! Iphone Wordt Niet Gezien Na Dfu! | criistal | Unlock [archief] | 10 | 10-03-08 16:59 |
|
|