//

Honeknop vervangen

Honeknop vervangen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet er hier iemand of de homeknop van een iPad Air 1 (type MD786NF/A) nog kan vervangen worden? Of kan zo een knop niet afzonderlijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPad > iPad algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-03-21, 10:50
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Honeknop vervangen

Weet er hier iemand of de homeknop van een iPad Air 1 (type MD786NF/A) nog kan vervangen worden? Of kan zo een knop niet afzonderlijk vervangen worden, want voor het rest is er geen probleem met de iPad. En waar kan je daar dan best voor terecht en wat zou zoiets ongeveer kosten?

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-03-21, 11:06
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Uiteraard kan zoiets vervangen worden. Bij de air 1 in ieder geval wel want die heeft geen vingerafdruklezer er in (anders zou het lastig worden).

Je kan in je buurts eens rondkijken voor een reparatiebedrijfje. die zijn er tegenwoordig zat. die kunnen je ook specifieker zeggen wat de kosten zijn.
  #3  
Oud 16-03-21, 11:24
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Thx voor de snelle reactie.
Is het niet beter om daarmee voor herstelling naar Apple zelf te gaan?

Laatst gewijzigd door Vic55; 16-03-21 om 17:13.
  #4  
Oud 17-03-21, 10:40
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Hmm, dat is en gewetensvraag. Ligt er een beetje aan hoeveel geld je er voor over hebt. Het zal ongetwijfeld helemaal prima gemaakt worden daar, maar is waarschijnlijk een stuk duurder dan een van de heeeeeel vele “reparatiewinkeltjes om de hoek”.
Of een iPad air1 dat nog waard is, dat betwijfel ik.
Dus je kan ens kijken wat voor een reparatiewinkels in de buurt zitten en die eens vragen wat zoietskost. Dan heb je een vergelijk.
En als prijs niet uitmaakt, neem contact op met Apple
  #5  
Oud 17-03-21, 10:59
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Ik heb gisteren aan mailtje gestuurd naar erkend Apple service provider in de buurt en krijg daarvan deze morgen daarvan het volgende antwoord
"helaas een iPad nooit kan hersteld worden, de enige oplossing die ik u dus kan aanraden is een betalende omruiling"

Lijkt me wel wat straf en is wel totaal iets anders dan wat u me meld. Op welke wijze kan ik dat bij Apple in Belgie zelf ergens al eens vragen en/of laten doen?
  #6  
Oud 17-03-21, 11:09
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Hahahahahahahahahaa. Proest. Sorry. Dat noemt zich een erken Apple service provider?
Ik zou ze bedanken voor hun antwoord en dankbaar zijn dat je niets verder met ze te maken hebt.
Als ik een minuut op Google zoek, heb ik meerdere bedrijven die de homebutton voor je vervangen. De eerste waar ik keer kost de vervanging 99 euro. (Google iPad home button vervangen).

Apple zelf heeft ook voor België vast wel een reparatie service telefoonnummer. Je kan ook de Apple support app installeren en daar eens in kijken.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17-03-21 om 11:12 ----------

En twee tellen zoeken voor België (Antwerpen ) geeft me dit voorbeeld (reklame, gewoon een voorbeeld, nee ik ken ze niet, en nee ik heb daar geenbelangen)

iPad Air Home button reparatie
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
scherm vervangen 3gs lbeuker iPhone accessoires en onderdelen 4 29-07-11 18:50
moederbord vervangen Domino iPhone accessoires en onderdelen 0 25-07-11 01:40
antenne vervangen jaimiefanatic iPhone algemeen 5 01-09-10 23:19
Scherm vervangen ? Bartje iPhone algemeen 13 18-06-10 12:26
Scherm vervangen..? RFE iPhone accessoires en onderdelen 2 19-03-09 12:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:03.